"מבצע לב": סיוע במשלוחים לאוכלוסיית הקשישים והנכים באשדוד

הפעיל הציבורי, משה בן זקן, הגה רעיון "מחמם לב" אותו הוא מכנה "מבצע לב", שבו יסייעו לקשישים ונכים בהבאת משלוחים ללא עלות, למזון ותרופות שירכשו. למעוניינים להתנדב: השאירו הודעה- 052-6160825.
משה בן זקן.

משה בן זקן, הפעיל הציבורי מאשדוד, יוצא החל ממחר, שני, במבצע אותו הוא מכנה "מבצע לב", או שכפי שהוא טוען, מכל הלב, למען אוכלוסיות הקשישים והנכים בעיר. הכוונה היא לסייע במשלוחים ללא עלות למזון/תרופות שירכשו, ומתנדבים יביאו להם את זה עד לביתם.

בן זקן: "בשיחה שערכתי עם המרכולים המרכזיים בעיר אשדוד, היה חשוב לי להבהיר להם את חשיבות העדיפות לאוכלוסיה המבוגרת בקופות המרכולים.בעלי המרכולים בבקשה חשוב להעניק עדיפות בקופות לאוכלוסיה המבוגרת 65+. ממחר בעזרת השם נצא ל – "מבצע לב" ונערך לסייע במשלוחים לאוכלוסיית הקשישים והנכים שאין להם סיוע משפחתי. השירות יינתן במשלוחים ללא עלות למזון/תרופות שרכשו ונביא להם את זה עד לבית.בשיתוף פעולה נתגבר על האתגרים".

למעוניינים  להצטרף ל"מבצע לב? השאירו הודעה- 052-6160825

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך