רשת 'ponch' במעשה אצילי לרופאים והאחיות של 'אסותא' אשדוד

רשת בתי הקפה והקפיטריות המיוחדת קיבלה אישור מיוחד ממשרד הבריאות, וצוות שלם יצא להעניק לצוותים הרפואיים משהו מתוק בימים טרופים שכאלה

בימים קשים כאלה בהם המשק בישראל נמצא על סף משבר, וכמות החולים בנגיף הקורנה הולכת וגדלה, הערבות ההדדית בין אחד לשני היא דבר נצרך וראוי לשבח. אך המצב הכלכלי גורם שלא כולם יכולים להרשות לעצמם לפרגן לעובדים החיוניים ובראשם למערכת הבריאות.

איש העסקים האשדודי גנדי מולר, בעלי רשת בתי הקפה והמאפים המיוחדים 'ponch', החליט לעשות מעשה יפה וראוי להערצה, הוא הוציא עשרות רבות של אריזות עם המאפים הנדירים של הרשת הכוללים פונצ'יקים, גביניות, אלפחורס ועוד, אל בית החולים אסותא אשדוד.

צוות שלם של רשת 'ponch' קיבל אישור מיוחד ממשרד הבריאות, להגיע לאסותא ולחלק לצוות הרפואי משלוח עם מארז מתוק ומיוחד, לאחים ולאחיות, לרופאים והרופאות שעושים לילות כימים בכותלי בית החולים, על מנת להציל את חייהם של התושבים, ובעיקר אלה המאושפזים בבית החולים.

ברשת 'ponch' פרסמו את התמונות בדף הפייסבוק שלהם וכתבו "כדי להגיד תודה על עבודת הקודש שהם עושים, וכדי לעשות להם קצת שמח לקראת שבת, יצאנו בשיתוף עם חברת סאנג'רמן לחלק פונצ׳יקים מתוקים לעובדי בית חולים אסותא שנדע כולנו ימים שמחים יותר, ועד אז- שיהיה סופש מתוק!".

צפו בגלריה מהחלוקה בבית החולים:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך