נלחמים בקורונה: "החל חיטוי בית החולים אסותא"- צפו

הנהלת בית החולים אסותא: "בית החולים עושה כל יכולתו למנוע התפשטות הנגיף.כחלק מהותי מהצעדים אותם נקטנו, הגיעו היום לוחמי האש לבצע ריסוס בשטח החיצוני של בית החולים".
(צילומים: דוברות בית החולים אסותא וכבאות והצלה מחוז דרום)

כבאות והצלה לישראל תחנת אשדוד החלה היום, ראשון, בטיהור השטחים החיצוניים של בית החולים אסותא באשדוד. כחלק מהמאמץ הלאומי לחיסול נגיף הקורונה ובמטרה לסייע במניעת ההתפשטות הגיעו היום לבית החולים אסותא מספר צוותים של לוחמי אש עם אמצעי מיגון מותאמים וחומר חיטוי ייעודי וביצעו חיטוי של אזורים אשר הוגדרו ע"י בית החולים.

 

הנהלת בית החולים אסותא "התפרצות נגיף הקורונה מביאה עימה אתגרים רבים למדינת ישראל כולו אך בפרט למערכת הבריאות והרפואה. בית החולים אסותא אשדוד עושה כל יכולתו למנוע התפשטות הנגיף, מתוך החובה לדאוג לשלום מטופליו והצוות הרפואי. כחלק מהותי מהצעדים אותם נקטנו, הגיעו היום לוחמי האש לבצע ריסוס בשטח החיצוני של בית החולים. אנו מבקשים להודות להם על מסירותם ועל עבודתם החיונית"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך