שחקניות הכדורסל ייצאו לחל"ת ויקבלו דמי אבטלה

מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל חתמה היום על הסכם עם ארגון השחקנים והשחקניות לפיו השחקניות יצאו לחל"ת ויקבלו דמי אבטלה תוך שמירה על זכויותיהן הסוציאליות. יו"ר מנהלת ליגת העל הילה קניסטר בר דוד: "מדובר בהסכם חשוב שיפחית מהעומס על הקבוצות ויאפשר לשחקניות לקבל דמי אבטלה תוך שמירת זכויותיהן. דווקא בימים קשים אלה, חשוב לנו להבהיר שהשחקניות הישראליות הן שותפות שלנו לדרך"
מכבי בן בנות אשדוד. לא יפתחו עונה?

בתום מו"מ שהתנהל בימים האחרונים בין יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל הילה קניסטר בר דוד לבין יו"ר ארגון השחקנים והשחקניות ניר אלון, נחתם היום הסכם בין הצדדים. בהתאם להסכם, הקבוצות יוכלו להוציא באופן מידי את כל השחקניות הישראליות ,למעט שחקניות חיילות אשר על פי החוק אינן זכאיות לחל"ת,לחופשה ללא תשלום מה שיאפשר להן לקבל דמי אבטלה מהמוסד לביטוח לאומי ולחסוך לקבוצות עשרות אלפי שקלים. המהלך התחייב בשל משבר מגפת הקורונה בעקבותיו  הופסקה הליגה ובוטלו משחקי הפליאוף לעונת 2019/2020.

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל הילה קניסטר בר דוד התייחסה להסכם: "מדובר בהסכם חשוב ומאוזן, אשר יאפשר לקבוצות  הליגה אוויר לנשימה בתקופה קשה זו. ההסכם שומר על זכויותיהן של השחקניות הישראליות שהן שותפות שלנו לדרך ודווקא בימים קשים אלו, חשוב לנו להביא בשורה ומסר של אחדות ושותפות, בין הנהלות קבוצות ליגת העל לשחקניות".

עו"ד אורי כהנא, היועץ המשפטי של מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל ציין : "החתימה על ההסכם התאפשרה בשל רצון טוב של כל הצדדים. בשונה ממצבם של השחקנים הגברים, אשר חלקים מהותיים מהשכר שלהם מבוססים על מענקים כנגד הישגים, השכר של רוב השחקניות הוא קבוע, מה שהקל על התהליך".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך