כדורגל בצל הקורונה: מ.ס מתאמנת בשתי קבוצות של 10 שחקנים

בקבוצת הכדורגל של מ.ס אשדוד ממשיכים להתאמן. הוחלט כי האימון ייערך בשתי קבוצות נפרדות בגלל הגבלות משרד הבריאות. 10 שחקנים מתאמנים ו-10 שחקנים בחדר כושר ואח"כ מתחלפים.
שחקני אשדוד. (צילום: טל אקוקה)

במ.ס אשדוד, כמו כל קבוצות ליגת העל, עוקבים ומחכים להוראות מנהלת ליגת העל לגבי החזרה לפעילות רשמית. בינתיים ממשיכם להתאמן. אבל מאחר והאימונים מוגבלים לעשרה שחקנים וגם ללא מגע פיזי, מצאו בקבוצה פתרון שיאפשר להמשיך באימונים, זאת מבלי להפר את ההוראות.

בקבוצה מתאמנים בשתי קבוצות נפרדות, כל קבוצה מונה 10 שחקנים. כשקבוצה אחת עולה על הדשא באיצטדיון הי"א, עושה הקבוצה האחרת בחדר הכושר, עם מאמני הכושר, לאחר מכן הקבוצות מתחלפות. כך נוצר מצב שממשיכים להתאמן, אבל עדיין לא מסכנים את בריאות השחקנים.

כמו שזה נראה, ההערכה היא שמנהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל יאפשרו, כשיוחלט, שבועיים של התארגנות לקבוצות, ואז תחזור הליגה. עד אז ממשיכים בנוהל…"קורונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך