נחשפתם לחולה קורונה? זו ההודעה שתקבלו מהשב"כ

שירות הביטחון הכללי נכנס היום לפעולה, והחל לעקוב אחר פעילותם של החולים בנגיף הקורונה, הודעה תשלח בשעות הקרובות לכל מי שהיה בסביבתם של אלו שכבר זוהו כנדבקים

במטרה לייעל את תהליכי החקירה האפידימיולוגית, לקצר את ההליך ולהגיע באופן מדוייק ככל הניתן למגעים של חולי קורונה, במשרד הבריאות והשב"כ מתחילים את השימוש באמצעים טכנולוגיים.

לפני זמן קצר נשלחו הודעות לכ-400 אנשים, אשר אותרו כמגעים של חולים. בהודעה נמסר להם, התאריך בו שהו בקרבת החולה וכן שחובה עליהם להיכנס לבידוד בית באופן מיידי.

בהתאם נמסרה הודעה לחולי הקורונה כי נעשה שימוש במידע המתייחס להשלמת החקירה האפידימיולוגית, לצורך איתור מגעים.

להלן נוסח ההודעות שנשלחו:
1. הודעה לחולה בקורונה
[שם פרטי] שלום,
בהתאם לתוצאות הבדיקה, לפיה חלית בקורונה, מבוצעת חקירה אפידמיולוגית כדי לאתר אנשים שנחשפו אליך. לצורך השלמת החקירה משתמשים באמצעים טכנולוגיים, לפי תקנות שעת חירום. המידע ישמש את משרד הבריאות רק למטרה זו וימחק בתום הצורך.
מידע בקישור: go.gov.il/corona  
לאימות ניתן לחייג 5400* – בברכה שירותי בריאות הציבור.

2. הודעה למי שאותר כמגע של חולה: [שם פרטי] שלום. לפי חקירה אפידמיולוגית היית בתאריך [==/==/==] ליד חולה קורונה. עליך להיכנס מייד לבידוד עד [==/==/==] להגנה על קרובייך והציבור. אם יש לך חום, שיעול וכו' נא להתקשר למד"א – 101.
מידע  נוסף בקישור go.gov.il/corona לאימות ניתן לחייג 5400* – המידע ישמש רק למטרה זו וימחק בתום הצורך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך