המירוץ למיליון: תושב אשדוד נפגע בתאונת קטנוע בזמן העבודה וקיבל מיליון שקל

נהג הקטנוע סבל מפגיעות בכל חלקי גופו, אך יחד עם זאת חברת הביטוח התעקשה והציעה תחילה סכום נמוך כפיצוי. עו"ד חיים פרנק, המתמחה בתביעות נזיקין, תביעות ביטוח והכרה בנכות, ניהל תהליך משפטי מורכב ובלתי מתפשר שבסופו של דבר הוכיח את עצמו

תאונת דרכים בזמן העבודה, שהסתיימה עם פגיעות גופניות לא מורכבות יתר על המידה, הותירה את נהג הקטנוע הצעיר מאשדוד עם צלקות גופניות וגם עם מיליון שקל בחשבון הבנק. מדובר בתאונה שהתרחשה באשדוד בזמן שהצעיר יצא ממקום העבודה לפעילות שהתבקש לבצע על ידי מעסיקו. רכב שלא הבחין בקטנוע פגע בו בעוצמה מאחור, וגרם לו כאמור לפגיעה שהוגדרה בשלב הראשון כבינונית. הוא פונה לבית החולים, ונזקק לניתוח ולטיפול רפואי במשך מספר ימים. לאחר מכן הוא שוחרר לביתו.

נהג הקטנוע יצר קשר עם עו"ד חיים פרנק, שנחשב לאחד מעורכי הדין המובילים בדרום בתחום הנזיקין, תביעות מול הביטוח הלאומי והכרה בנכות. עו"ד פרנק ביקש לקבל את כל החומר הרפואי, והסביר לתובע כי רק פעילות ממוקדת ויסודית מול חברת הביטוח, אשר ביטוחה את הקטנוע בפוליסת ביטוח חובה וכן מול הביטוח הלאומי, יובילו לתוצאות חיוביות. ואכן, לאחר פעולות ארוכות שנעשו מול הביטוח הלאומי, נקבע לנהג הקטנוע נכות צמיתה ע"י הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי בשיעור של 41%, מה שהוביל לקבלת פיצוי בשיעור של 305 אלף שקל מהביטוח הלאומי. במסלול של חברת הביטוח, עו"ד פרנק הגיש תחשיבי נזק וניהל הליך מורכב, ובסופו של תהליך בית המשפט הציע להעמיד את סכום הפיצוי על 696 אלף שקל, הצעה שהתקבלה על ידי שני הצדדים.

עו"ד חיים פרנק: "יש חשיבות מכרעת בהגשת מסמכים רפואיים שמאפשרים להגיש תביעה מפורטת ויסודית, שלא מותירה מקום לסימני שאלה. יחד עם זאת, בלא מעט מקרים הצד השני מנסה לסיים את ההליך במינימום נזק כספי מבחינתו, ושם על השולחן הצעה שלעיתים מבלבלת את התובע וגורמת לו להסכים להצעה. בלא מעט מקרים עדיף להמשיך בהליך המשפטי, בעיקר כאשר תחשיבי הנזק מצביעים על פער גדול מול ההצעה של חברת הביטוח, וכך היה גם במקרה הזה. בסופו של דבר נהג הקטנוע קיבל פיצוי של יותר ממיליון שקל, שיאפשר לו לקיים אורח חיים מכובד וראוי לאחר התאונה שעבר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך