"הקורונה" משפיעה גם על סלי המזון לפסח

איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של אשדוד, החל בהכנת "סלי מזון" לפסח. בשנה שעברה הוא הכין 501 סלים, השנה בגלל "הקורונה" הוא חושש שלא יגיע ל-200, כי אין היענות. למעוניינים לעזור איציק איטח - 0503884898. ניתן להעביר גם בביט.
החלוקה בשנה שעברה. השנה צפויה בעיה.

קורונה או לא, הפסח מתקרב ורבים זקוקים בעיר אשדוד לעזרה בכדי שלא יישארו בליל הסדר, או במהלך החג, ללא מזון.

כמו בכל שנה גם השנה פועל איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר אשדוד, להכנת סלי מזון לפסח לנזקקים. בשנה שעברה הוא הכין 501 סלים, והייתה דרישה לעוד. השנה איטח חושש כי בגלל נגיף הקורונה, כמות האנשים שמוכנים לפתוח את ליבם ובעיקר את כיסם, יקטן. ההערכה שלו שלא יגיע למספר בשנה שעברה, אלא אם כן תהיה עזרה.

הכתבה בעיתון 'המגזין אשדוד', על סלי המזון של השנה שעברה שאיטח חילק.

מאחר והגמ"ח של איטח נסגר השנה, הרי שהוא ייחלק את סלי המזון לביתו שברחוב "קרן היסוד" 40, לשם ניתן להגיע גם בכדי לעזור בכל דרך או לתרום, גם במצרכים. דרך נוספת היא להעביר תרומה באפליקציית ביט. למעוניינים לעזור: איציק איטח – 0503884898.

איטח עצמו אמר: "האנשים שקיבלו בשנה שעברה את העזרה, בטוחים שיקבלו גם השנה. מתקשרים אורמרים לי שהם מצפים לסל המזון. אבל כמו שזה נראה אנשים לא עוזרים. בשנה שעברה היו לנו 501 סלי מזון, השנה אם נגיע ל-200 זה יהיה טוב. חשוב שגם ברגעים אלה, או במיוחד ברגעים אלה, לא נשכח לעזור אחד לשני".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך