בעקבות משבר הקורונה: עו"ד חיים פרנק יסייע ללא עלות לתושבי אשדוד והסביבה לקבל דמי אבטלה

עו"ד חיים פרנק וצוות משרדו יעזרו החל מהיום (שלישי) לתושבי אשדוד והסביבה למלא טפסים לביטוח לאומי, לכל מי שאולץ לצאת לחל"ת, ובכך לזרז את קבלת דמי האבטלה. עו"ד פרנק: "זו התרומה הצנועה שלנו לחברה בימים כאלה מורכבים של חוסר וודאות במישור הבריאותי והכלכלי"

דווקא בעיתות משבר אנחנו מגלים את הפנים היפות של החברה הישראלית. אחד כזה הוא עו"ד חיים פרנק, שנחשב לאחד מעורכי הדין המובילים בדרום בתחום הנזיקין, תביעות מול הביטוח הלאומי והכרה בנכות. עו"ד פרנק, שיושב במשרד מרווח בקיי-טאוורס באשדוד, קיבל כמה וכמה פניות מאזרחים שמתקשים למלא את טפסי הביטוח הלאומי, לאחר שהוצאו לחופשה ללא תשלום ממקום עבודתם.

עו"ד פרנק כינס את צוות משרדו וביקש מהם להירתם ולסייע ללא עלות במילוי הטפסים האמורים, כדי שאותם עובדים חסרי אונים יוכלו להגיש את בקשתם במהירות ולקבל את דמי האבטלה עוד לפני חג הפסח. עו"ד פרנק: "משבר הקורונה נחת עלינו כרעם ביום בהיר ושיבש את החיים של כולנו במישור הבריאותי והכלכלי. צריך לדעת לצלוח את הימים הללו, ולהבין שגם את המשבר הזה נעבור אם נהיה מאוחדים ונראה ערבות הדדית. קיבלתי החלטה שצוות המשרד שלי יירתם במלוא המרץ לטובת כלל הפונים שיגיעו אלינו, ונסייע ללא עלות ובשמחה גדולה למלא את הטפסים של הביטוח הלאומי, כמובן תחת מגבלות הוראות משרד הבריאות. לעיתים טעות במילוי הטפסים וחתימה במקומות לא נכונים, עלול לעכב את הבקשה או לדחות אותה, וגם ככה כולם מצויים בלחץ כלכלי נוראי, לכן ננסה לעזור לציבור הרחב בכל דרך".

מי שמעוניין לקבל את השירות החשוב הזה מוזמן להגיע למשרדו של עו"ד חיים פרנק לבניין קיי-טאוורס, רחוב שדרות ירושלים 18 אשדוד, קומה 3 (משרד 306). טלפון: 08-9108888.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך