גורמים בהתאחדות: "הליגה תחזור ותסתיים בצורה סדירה. ככל הנראה במאי"

החשיפה בתכנית הבוקר של 'שי מלול', באונליין T.V. רונן פיגנבויים גילה כי כשמשרד הבריאות יאשר קיום משחקים, גם ללא קהל, הליגה תחזור בהתראה של שבועיים. עוד נחשף בעונה הבאה לא יהיה פלייאוף אלא ליגה של שני סיבובים".
חייבים לעבור את נס ציונה.(צילום: טל אקוקה)

ליגת העל בכדןרגל תחזור ככל הנראה בחודש מאי. זו ההערכה של אנשי ההתאחדות לכדורגל. כך נחשף היום, שלישי, בתכנית הבוקר של 'שי מלול' ב"אונליין T.V".

רונן פיגנבויים חשף בתכנית כי אנשי ההתאחדות מוכנים לחזרה לליגה. הם מחכים לאישור של משרד הבריאות בנוגע לקיום משחקים, גם ללא קהל. מרגע האישור של משרד הבריאות, בתוך שבועיים הליגה תחודש. הכוונה היא לסיים את הליגה בכל מקרה, ולא משנה מתי.

עוד נחשף בתכנית, כי בעונה הבאה בגלל הפסקה במשחקים עד כה, והעובדה שהליגה תיגרר לחודשי הקיץ, ולכן הפגרה תדחה, לא יתקיימו בעונה הבאה משחקי פלייאוף עליון ותחתון, אלא יחזרו לעונה אחת לפורמט של לליגה בת שני סיבובים בלבד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך