ד"ר לסרי: "נבוא לקראת התושבים ובעלי העסקים, בכדי להקל עליכם" – צפו

ד"ר לסרי פרסם סרטון בו פירט את ההקלות. ד"ר לסרי: "הימים האלה הם ימים מורכבים עבור כולנו, ולבעלי עסקים ועצמאים בכלל, מתווספת גם הדאגה הכלכלית. אנא הקפידו לפעול לפי הנחיות משרד הבריאות ושמרו על עצמכם עם כללי התנהגות נכונה, משמעת עצמית ואחריות קהילתית, ובע״ה נצא מהמשבר בבריאות".
ד"ר לסרי.

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי, הודיע היום, שני, מספר בשורות חשובות, לתושבי העיר ולבעלי העסקים הקטנים.

ד"ר לסרי פרסם סרטון בו אמר:

"הימים האלה הם ימים מורכבים עבור כולנו, ולבעלי עסקים ועצמאים בכלל, מתווספת גם הדאגה הכלכלית.  בנושאי ארנונה והקלות במיסוי אנחנו כפופים אמנם להחלטות ממשלה, אך בכל מה שקשור לתחום שיקול הדעת העירוני, אני מבקש להודיע שנבוא לקראת התושבים ובעלי עסקים , עד כמה שניתן, ונעשה כל מאמץ להקל עליכם:

1. לגבי העסקים – כבר בשבוע שעבר הודענו על ארכה לתשלום ארנונה ואגרות עד ל-1 במאי, ונשמח לכל החלטת ממשלה שתאפשר לנו לסייע יותר. בנוסף, בעת הזו, אנו משהים תהליכי אכיפה ועיקולים נגד חייבים, וממליצים לכם לנצל את הימים האלה כדי להגיע להסדר חוב נוח ומתחשב.

2. אגף ההכנסות בעיריה ערוך לתת שירות קשוב ומבין בכל הנושאים, שניתן לקבלו גם טלפונית באופן מקוון.

3. בנוגע לתשלומי הורים לחוגים, צהרונים ומעונות של החברה העירונית לתרבות, יגבה תשלום רק בעבור המחצית הראשונה של מרץ, כך שעבור השבועיים הבאים, ועבור חודש אפריל, לא נחייב. מי ששילם בהוראות קבע לצהרונים ומעונות ,יקבל החזר. ועבור החוגים יבוצע זיכוי.

4. על כרטיסים למופעים שנרכשו להופעות במסגרות עירוניות – ינתן החזר או זיכוי לבחירתכם.

5. ככל שיעלו סוגיות נוספות, נעדכן אתכם,ובכל מקרה נמשיך להיות כאן בשבילכם.

6. אנא הקפידו לפעול לפי הנחיות משרד הבריאות ושמרו על עצמכם עם כללי התנהגות נכונה, משמעת עצמית ואחריות קהילתית, ובע״ה נצא מהמשבר בבריאות תוך שמירה ככל שניתן גם על החוסן הכלכלי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך