יוזמה מבורכת של עו"ד דותן לינדנברג: בדיקת היתכנות לתביעת רשלנות רפואית – מבלי לצאת מהבית וללא עלות

בעקבות משבר הקורונה והסגר הכפוי שנחת על אזרחי המדינה, עו"ד לינדנברג החליט לבצע מהלך שעשוי להקל על הרבה מאוד אנשים, שצריכים לקבל תשובות דווקא בימים לחוצים אלה - האם הם יכולים להגיש תביעה על רשלנות רפואית. עובדי משרדו של עו"ד לינדנברג יקיימו את הבדיקה המקצועית ויחזרו לפונים עם תשובה מהירה ומקיפה

בימים של לחץ וחרדה, בעקבות משבר נגיף הקורונה שנחת על ישראל (כמו על רוב מדינות העולם), תושבי המדינה מחפשים לקבל תשובות במגוון נושאים. מן הסתם עיקר הדאגה קשורה לנושא הבריאותי-כלכלי, ויש לא מעט סימני שאלה שמעסיקים את כולנו לאן אנחנו הולכים מול הסגר החלקי שנכפה על רובנו.

מסתבר שיש כאלה שיודעים להיות יצירתיים גם ברגעים מורכבים שכאלה. מדובר בעו"ד דותן לינדנברג, שמשרדו באשדוד עוסק מזה 22 שנה בתביעות בגין נזקי גוף ורשלנות רפואית. עו"ד לינדנברג החליט להעמיד את צוות משרדו הותיק והמנוסה לטובת בדיקת היתכנות לתביעת רשלנות רפואית מבלי לצאת מהבית וללא עלות.

עו"ד לינדנברג מסביר: "בהתאם להנחיות משרד הבריאות, יש להניח כי בימים ובשבועות הקרובים מרבית אזרחי ישראל ישהו בביתם וימנעו ככל הניתן מיציאה החוצה. מדובר בתקופה קשה לכולם ובפרט לאילו שנגרמו להם נזקי גוף קשים בתאונות או במקרים של רשלנות רפואית, ולמרות סבלם הרב לא יכולים בתקופה זאת למצות את זכויותיהם ולפעול לקבל את הפיצוי לו הם זכאים. לכן חשבנו שנכון יהיה לפעול לבחון את אותם תיקים באמצעים אלקטרוניים, וכך לא להטריח הנפגעים לצאת מביתם ולאפשר בה בעת לצוות המשרד להמשיך ולפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות. כמו כן חשבתי שנכון יהיה בתקופה קשה זאת לחסוך ככל הניתן עלויות מהפונים. הסתבר לנו מפניות שקיבלנו כי בתקופה זו לא מעט אנשים מוצאים זמן לנבור בסוגיות שלא זכו להתייחסות מעמיקה בתלאות היומיום, או שמפאת היותם נושאים רגישים נרתעו מלעסוק בהם ודווקא עתה בחרו לפנות. הבנו שאנחנו יכולים לסייע ובה בעת להמשיך את פעילות המשרד גם תוך מיעוט פגישות פרונטליות וקיום פגישות רבות באמצעים אלקטרוניים. חלק מהפונים כבר ציינו כי הבינו שהם יכולים לקבל פיצוי לו הם זכאים בשל רשלנות רפואית או תאונה קשה, וכך לנסות לשפר עד כמה שניתן את מצבם הכלכלי בתקופה קשה זאת".


בעקבות משבר הקורונה והסגר הכפוי שנחת על אזרחי המדינה, עו"ד לינדנברג החליט לבצע מהלך שעשוי להקל על הרבה מאוד אנשים

העורך דין האשדודי הוותיק והמוכר ממשיך ואומר: "החלטנו שהמשרד שלנו ימשיך לעבוד בקצב רגיל ככל האפשר, בכפוף למגבלות ההנחיות של משרד הבריאות, וכך כל מי שיפנה אלינו ויבקש לבצע בדיקת היתכנות להגשת תביעה בגין רשלנות רפואית, יקבל בחינה מעמיקה ויסודית ללא עלות ומבלי שיאלץ לצאת מהבית".

עו"ד דותן לינדנברג, שמונה לאחרונה לתפקיד יו"ר משותף של וועדת הרשלנות הרפואית בלשכת עורכי הדין מחוז דרום, יעקוב באופן אישי אחר הפניות של הנפגעים, ובמקרים ספציפיים ישוחח אישית עם הפונים כדי לשמוע מהם בצורה מפורטת יותר על פרטי המקרה כדי לבחון האם קיימת עילת תביעה.

עו"ד לינדנברג מספר על העשייה המורכבת במסגרת תפקידו החדש בוועדת הרשלנות הרפואית בלשכת עורכי הדין ומציין ש"גם במקרה זה הפעילות תמשך וישיבה קרובה שנקבעה נפעל שתערך באמצעים אלקטרוניים על מנת לעמוד בהנחיות אך להמשיך הפעילות החשובה של הוועדה".

כאשר שאלנו את עורך הדין לינדנברג בנוגע לפעילות משרדו מול ביטוח לאומי לנוכח ההגבלות שהוציא משרד הבריאות, הוא מעדכן כי הפעילות נמשכת וכי אף חלק מהוועדות הרפואיות יקויימו על ידי ביטוח לאומי בשלב זה ללא נוכחות. כך גם הפעילות מול חברות הביטוח אף היא נמשכת במטרה שהנפגעים ימשיכו לקבל הפיצוי לו הם זכאים וזאת ללא עיכובים למרות המצב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך