כתב אישום נגד תומר אלפסי על רצח וחבלה בכוונה מחמירה

על פי כתב האיושם אלפסי דרס את בוחניק ז"ל ואח"כ תפס אותו, שלף סכין ודקר אותו באמצעות הסכין שלוש דקירות בבטן ובחזה. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
תומר אלפסי.

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד תומר אלפסי (22), בגין רצח נדב בוחניק ז"ל לפני כחודש באשדוד.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חן עסיס לביא, על רקע סכסוך בין הנאשם למנוח, גמלה בלבו של הנאשם לפגוע במנוח. ביום 10.2.2020, בשעות היום, הבחין הנאשם במנוח רכוב על האופנוע באשדוד,  עקב אחריו עד שהצליח להתקרב עם הרכב אל האופנוע, האיץ את המהירות ופגע במכוון באופנוע בעוצמה. מעוצמת הפגיעה האופנוע התרומם, נזרק לכביש, המנוח הוטל על הקרקע והנאשם דרס אותו ועצר את הרכב.

נדב בוחניק ז"ל. על פי כתב האישום אלפסי פגע במכוון באופנוע בעוצמה ואח"כ דרס אותו.

לאחר מכן, יצא הנאשם מהרכב כשעל גופו סכין עם להב באורך של לא פחות מ- 7.5 ס"מ, ניגש אל המנוח, וניסה למשוך אותו מהמקום. המנוח התנגד והנאשם הפילו על הכביש, ובעוד המנוח על הרצפה, התפתח בינו לבין הנאשם מאבק, שבמהלכו השתחרר המנוח  מאחיזתו של הנאשם והצליח לברוח ממנו, אך הנאשם תפס אותו, שלף את הסכין ודקר אותו באמצעות הסכין שלוש דקירות בבטן ובחזה. לאחר ביצוע הרצח, חזר הנאשם אל הרכב ונסע מהמקום. התיק נחקר בתחנת אשדוד.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות רצח וחבלה בכוונה מחמירה. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
מצ"ב כתב האישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך