"אלופת הקורונה". ליגת הנשים בכדורסל הסתיימה

ההחלטה נפלה מתוך דאגה ואחריות לבריאות השחקניות, המאמנים והצוותים המקצועיים. הקבוצה שסיימה במקום הראשון בטבלת הליגה, מכבי עירוני רמת גן הוכרזה כאלופת המדינה, וסגניתה היא מכבי בן בנות אשדוד שסיימה שנייה.
ברדפורד מאשדוד מול לב מר"ג.

בתום דיון מיוחד, בעקבות הוראות השעה של משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט, החליטה מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, בראשותה של הילה קניסטר בר דוד, להקפיא את עונת המשחקים 2019/2020 ולסיים את פעילותה לאלתר. ההחלטה התקבלה בדיון משותף עם ראשי איגוד הכדורסל בהשתתפות היו"ר עמירם שפירא, המנכ"ל יעקב בן שושן והגזבר נאור גלילי ובהסכמה טלפונית עם ראשי קבוצות ליגת העל. ההחלטה נפלה מתוך דאגה ואחריות לבריאות השחקניות, המאמנים והצוותים המקצועיים.

עוד סוכם כי הקבוצה שסיימה במקום הראשון בטבלת הליגה, בתום שלושת הסיבובים, מכבי עירוני רמת גן תוכרז כאלופת המדינה לעונת 2019/2020, וסגניתה היא מכבי בן בנות אשדוד שסיימה במקום השני.

לגבי היורדת לליגה הלאומית הוחלט להקפיא את הירידות והפועל בני פתח תקווה תשאר בליגה עונה נוספת. סוכם עוד שהקבוצה שתסיים במקום הראשון בליגה הלאומית תהיה זכאית לשחק בעונה הבאה בליגת העל, ואם אכן תצטרף יהיו בליגת העל לנשים בכדורסל 11 קבוצות.

עוד סוכם, כי מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, תמליץ בפני הנהלת איגוד הכדורסל, לקיים את משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה לנשים שהיו אמורים להתקיים השבוע, בנובמבר 2020, בתחילתה של עונת המשחקים הבאה.

יו"ר מנהלת הליגה הילה בר דוד סיכמה עם ניר אלון, יו"ר אירגון השחקנים כי השחקניות הישראליות יצאו לחופשה ללא תשלום, בגלל הסיום המוקדם של העונה,  כדי שיוכלו לקבל את החזר שכרם עד סוף העונה מהביטוח הלאומי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך