יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד: ״אנו ערוכים לספק את כלל צרכי המשק בעת חירום"

אורנה הוזמן בכור, אמרה את הדברים ישיבת דירקטוריון מיוחדת שעסקה בהיערכות נמל אשדוד להתמודדות עם משבר הקורונה.הוזמן בכור: "הנמל הוא עורק החמצן של הכלכלה הישראלית וחשיבותו מתחזקת ככל שהתנועה האווירית נחלשת, ומכאן שתפקידנו הופך להיות קריטי עבור תפקודו התקין של המשק".
ישיבת הדריקטוריון בנמל.

יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור, כינסה היום, ראשון, ישיבת דירקטוריון מיוחדת שעסקה בהיערכות נמל אשדוד להתמודדות עם משבר הקורונה בהמשך לצעדי החירום שנקטה הממשלה.

בפתח הישיבה, אמרה הוזמן-בכור: ״אנו ערוכים לספק את כלל צרכי המשק בעת חירום ולאפשר כניסת מטענים וסחורות על מנת להבטיח רציפות תפקודית לכלל המשק.  אנו פועלים מזה זמן בסביבה מאתגרת שכמותה לא ידענו שנים רבות. הנמל הוא עורק החמצן של הכלכלה הישראלית וחשיבותו מתחזקת ככל שהתנועה האווירית נחלשת, ומכאן שתפקידנו הופך להיות קריטי עבור תפקודו התקין של המשק. אנו ממשיכים להיות עם היד על הדופק ולהיערך יחד עם עובדינו המסורים לכל תרחישי הקיצון".

הוזמן-בכור הוסיפה: "אני רוצה להודות ולהוקיר בראש ובראשונה את עובדי הנמל שעובדים בחזית ולומר תודה לבני משפחותיהם על התמיכה בהם.
כאמור כולנו כאן מחויבים להמשיך ולהבטיח את פעילותו התקינה של הנמל, כעורק כלכלי אסטרטגי עבור מדינת ישראל.
בברכת בריאות איתנה לכל עם ישראל.״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך