עו"ד חיים פרנק היה אמור לארח באשדוד עורכי דין נחשבים בתחום הנזיקין מארה"ב, אך בגלל בהלת הקורונה המפגש נדחה

עו"ד חיים פרנק מאשדוד, שמונה לאחרונה כסגן יו"ר ועדת נזיקין בלשכת עורכי הדין במחוז דרום, הצליח לרקום יחסי עבודה עם מספר עורכי דין נחשבים מעבר לים, שלושה כאלה, שהיו אמורים להגיע מארצות הברית במהלך החודש הקרוב, הודיעו כי הם דוחים את הביקור בעיר הנמל עד לאחר שנגיף הקורונה ייעלם. עו"ד פרנק: "אני תמיד אוהב להחכים וגם להעביר מהניסיון שלי לעורכי דין בתחום הנזיקין, ואני בטוח שהמפגש ייצא לפועל בעתיד הקרוב"

נגיף הקורונה משבש לנו את החיים כמעט בכל תחום, ולמען האמת זה תקף לרוב מדינות העולם. מסתבר שגם בתחומי העשייה בעולם המשפט, סביב תביעות נזיקין ותאונות עבודה, הנגיף הכי מדובר בעולם נותן את אותותיו. עו"ד חיים פרנק (40), הנחשב לאחד מעורכי הדין הבולטים בדרום בתחום תביעות הנזיקין מול הביטוח הלאומי ותאונות עבודה, קיים לא פעם מפגשים עם עורכי דין מרחבי הגלובוס העוסקים בתחום. בכל מדינה יש חוקים אחרים, גופים שונים וגם התנהלות משפטית שונה, אולם יחד עם זאת יש קווים ממשיקים בלא מעט נקודות. עו"ד פרנק מקיים לאחרונה קשר מקצועי עם כמה עורכי דין בולטים מניו יורק, וושינגטון ומיאמי, שכל אחד מהם מחזיק משרד עורכי דין מצליח מאוד. לאחרונה הוחלט לקיים מפגש מקצועי כאן באשדוד, שישלב גם סיור בארץ הקודש ולא מעט שיחות שיוכלו לתרום לשני הצדדים, במשרדו של ע"ד פרנק. אולם בשל בהלת הקורונה ועוצר הטיסות שכבר יצא לפועל בכמה וכמה מדינות, הוחלט לעכב את המפגש, מתוך תקווה שעד חודשי הקיץ הנגיף ייעלם לו, ואז יהיה ניתן לקיים מפגש מקצועי ללא שום הפרעות.

עו"ד חיים פרנק אמר לעיתון "המגזין": "מעבר לחידושים הרבים וקריאה בלתי נגמרת של חומרים בתחום הנזיקין והביטוח הלאומי, תחום שתמיד יש בו חידושים מבחינת פסקי דין ומהלכים כאלה ואחרים מול הוועדות הרפואיות, אני מקפיד להתעדכן גם על מה שקורה בתחום המרתק הזה מעבר לים. אני תמיד אוהב להחכים וגם להעביר מהניסיון שלי לעורכי דין בתחום הנזיקין, ואני בטוח שהמפגש ייצא לפועל בעתיד הקרוב".

עו"ד פרנק עלה לאשדוד בגיל 12 מליטא, למד במקיף א' ולאחר מכן שירת בבסיס חיל הים הסמוך לעיר. הוא סיים את לימודי המשפטים בשנת 2008, ושנה לאחר מכן פתח משרד שהפך עם השנים לאחד הגדולים והמשמעותיים בדרום. המשרד מעניק טיפול משפטי ‏מקצועי ומסור בתחום דיני נזיקין, תביעות ביטוח לאומי ותביעות ביטוח. במשרד צוות משפטי מיומן ובעל ניסיון רב המתמחה בתחומים אלו. צוות המשרד, בראשותו של עו"ד חיים פרנק, צבר במשך השנים ניסיון וידע רב בייצוג תובעים ‏בערכאות השונות בהצלחה רבה, תוך השגת פיצויים מירביים עבור לקוחותיו. במהלך השנים טיפל המשרד באלפי תיקים, והכול תוך מתן מענה ופתרונות מקצועיים. על מנת ‏להעניק את השירות המשפטי על הצד הטוב ביותר ללקוחותיו, המשרד עובד בשיתוף פעולה ‏הדוק עם מומחים רפואיים בתחומים השונים, אשר מסייעים ‏למשרד במתן ייצוג הולם ומקצועי ללקוחותיו.

עו"ד פרנק אמר בעניין זה: "המדיניות של המשרד שלנו הינה טיפול אישי צמוד ומתן מענה כולל לכל לקוח. הטיפול בכל תיק נעשה ‏במומחיות ובמקצועיות, תוך שהתיק נבחן ומטופל בכל היבטיו על ידי צוות המשרד. אני מייחס חשיבות עליונה לשיתוף פעולה מלא עם הלקוח על מנת לאפשר תוצאות מרביות, ‏ועושה מאמצים רבים על מנת לערב את הלקוח בכל היבטי ושלבי הטיפול המשפטי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך