גם ליגות הכדורסל והכדוריד הופסקו

בהלת הקורונה הגיעה אחרי הכדורגל, גם לכדוריד ולכדורסל. הבוקר הודיעו ראשי הליגות כי הן מופסקות עד להודעה חדשה.
צ'לסי הופקינס. (צילומים: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל).

בהלת הקורונה ממשיכה. איגוד הכדוריד והכדורסל, הודיעו על הפסקת הליגות עד להודעה חדשה. אחרי הכדורגל מתחילים עוד ועוד ענפים להודיע על הפסקת הפעילות.

מאיגוד הכדוריד נמסר: לאור המשך ההחמרה של התפרצות נגיף הקורונה, הנחו הבוקר משרדי הבריאות ומשרד התרבות והספורט על הפסקת הפעילות בכל ענפי הספורט. המשמעות היא שכל משחקי הליגות מופסקות ומשחקי גמר גביע המדינה לגברים ולנשים שמתוכננים להיערך החודש לא יערכו בשלב זה ועד להודעה חדשה. הערכת מצב תתבצע בהתאם להנחיות הגורמים המוסמכים בהמשך, ועל בסיסה יוחלט על המשך פעילות מתוך רצון לנהוג באחריות ציבורית. אנו מייחלים לימים טובים ובריאים מאלו".

גם זה מופסק. כדוריד הגברים.

ממנהלת ליגת העל נמסר: מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל החליטה הבוקר להפסיק בשלב זה, עד הודעה חדשה, את פעילותה של ליגת העל.  ביום שני הבא 23.3.2020 אמורה הליגה להיכנס לשלב סדרות חצי הגמר וגמר הפליי אוף, בשיטת הטוב מחמישה משחקים, לעונת המשחקים הנוכחית 2019/2020, בהשתתפות: מכבי עירוני רמת גן, מכבי בן בנות אשדוד, אליצור נווה דוד רמלה והפועל ראשל"צ. יו"ר המנהלת הילה קניסטר בר דוד המצויה בקשר עם משרד הבריאות ועם יעקב בן שושן מנכ"ל איגוד הכדורסל שהודיע הבוקר על הפסקת הפעילות בליגות השונות לאלתר אמרה: "הבריאות לפני הכל. אנו מתאימים עצמנו להוראות משרד הבריאות. חשוב לנו לשמור על בריאות השחקניות, המאמנים והצוותים המקצועיים. נמתין לעידכונים והנחיות משרד הבריאות בימים הקרובים, ונפעל בהתאם"

ג'ונסון. גם זה עצר. (צילום: עודד קרני)
איגוד הכדורסל הודיע: "איגוד הכדורסל קיבל החלטה להפסיק לאלתר את כל ליגות הכדורסל והגביעים בארץ עד הודעה חדשה, וזאת במטרה לשמור על בריאותם של השחקנים, שופטים, מאמנים ובעלי תפקידים נוספים. האיגוד עומד בקשר עם גורמי משרד הבריאות ויעדכן ככל שיהיה בכך צורך. האיגוד קורא לכולם לשמור על בריאותם בימים לא קלים אלו ומייחל לימים טובים יותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך