אין כדורגל עד סוף חודש מרץ

בשיחה שהתקיימה בין יו״ר המנהלת ארז כלפון למשנה למנכ״ל משרד הבריאות איתמר גרוטו, כי משחקי הכדורגל בליגות המקצועניות יופסקו, בשלב זה עד לסוף חודש מרץ. משחקי ליגה א' עד ג', הופסקו לפני כן. יו"ר המנהלת ארז כלפון: "נקווה כי המשבר יחלוף במהרה ונוכל לשוב ולקיים את משחק הכדורגל האהוב כל כך על כולנו".
מ.ס אשדוד. (צילום: טל אקוקה)

לאור המשך ההחמרה של התפרצות נגיף הקורונה, הנחה הבוקר משרד הבריאות בשיחה שהתקיימה בין יו״ר המנהלת ארז כלפון למשנה למנכ״ל משרד הבריאות איתמר גרוטו, כי משחקי הכדורגל בליגות המקצועניות יופסקו, בשלב זה עד לסוף חודש מרץ. במהלך השבוע האחרון של חודש מרץ, תתבצע הערכת ועל בסיסה יוחלט על המשך הפעילות החל מחודש אפריל. גם משחקי ליגה א' עד ג' הופסקו לפני כן.

יו"ר המנהלת ארז כלפון: ״בלב כבד אנו נאלצים להודיע על עצירת משחקי הכדורגל בליגות המקצועניות וזאת בהתאם להנחיות הגורמים המקצועיים במשרד הבריאות. בעת זו, בה אנו נמצאים בעיצומו של משבר עולמי, על כולנו לנהוג באחריות ולהשמע להנחיות הגופים המקצועיים על מנת לשמור על בריאות הציבור. הכדורגל מהווה ציר מרכזי בחברה הישראלית ועצירתו מסמלת את המשבר הקשה אשר פוקד אותנו, אולם אנו בטוחים כי בהתנהגות אחראית נוכל להתמודד עם הוירוס שתקף אותנו ולחזור לשגרה מחוזקים.אנו ממשיכים להיות בקשר רציף עם כל הגורמים המקצועיים ונקווה כי המשבר יחלוף במהרה ונוכל לשוב ולקיים את משחק הכדורגל האהוב כל כך על כולנו. אני מאחל בריאות איתנה לכל עם ישראל ומייחל כי נצא מחוזקים מהמשבר שפוקד אותנו. שבת שלום לכולם״.

לפני כן הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי:

בעקבות הוראה שהתקבלה זה עתה ממשרד הבריאות, החליטה ההתאחדות לכדורגל על עצירה מיידית של המשחקים בליגות החובבניות לבוגרים (א'-ג') ולנשים. ההתראה הקצרה מגיעה בעקבות שיחה שקיים הבוקר המשנה למנכ"ל הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, עם יו"ר ההתאחדות אורן חסון.

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "הקצב בו הדברים משתנים בימים אלה הוא דרמתי, ומה שאתמול בערב נראה אפשרי והיה בחזקת מותר, הפך הבוקר לאסור. אני סומך במאת האחוזים על השיקולים שמנחים את הגורמים המקצועיים במשרד הבריאות והנחיתי מיידתית לעדכן את כל המועדונים על ההחלטה. עצירת הליגות החובבניות היא צעד כואב נוסף עבור הכדורגל הישראלי, אבל לא נותרה ברירה. נדע לצלוח יחד גם את המשבר הזה ולצאת מחוזקים. איחולי בריאות טובה לכולם וסוף שבוע משפחתי נעים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך