הישג מקצועי נוסף לעו"ד דותן לינדנברג: מלגזן במפעל אינטל שריסק את ידו קיבל פיצוי של 2 וחצי מיליון שקל

למרות עמדה קשיחה של חברת הביטוח בתחילת ההליך המשפטי, ולמרות קשיים בלתי מבוטלים מול אנשי המקצוע מהמוסד לביטוח לאומי, עו"ד דותן לינדנברג, שביסס את מעמדו כאחד מאנשי המקצוע המובילים בארץ בתביעות נזיקין, הצליח להגיע להסכם פשרה שמעניק שקט כלכלי למלגזן שריסק את ידו במסגרת עבודתו

הסבלנות משתלמת. תשאלו את עובד אינטל (33), מלגזן במקצועו, שריסק את ידו במהלך העבודה ולאחר הליך משפטי שכלל עליות ומורדות, זכה לתוצאה כלכלית בלתי מבוטלת מבחינתו. מדובר באירוע שהתרחש לפני כשלוש שנים. המלגזן הגיע לבוקר עבודה שגרתי, ובפעולה שעשה לא פעם קודם לכם, הרים באמצעות שיני המלגזה מכונה במשקל 400 ק"ג, זאת במטרה לכוון ולפלס את הרגליות של המכונה. בשל עומס ולחץ עבודה, במטרה להספיק ולארוז כמה שיותר מכונות לקראת סוף יום העבודה, לא נקשרה המכונה למלגזה. העובדים שהיו אמורים לכוון את הרגליות דיווחו לו כי ישנה בעיה ולכן ירד מהמלגזה כשהיא מונעת וכיוון את הרגליות. לפתע איבדה המכונה את שיווי משקלה והחלה ליפול לכיוונו של המלגזן. במהלך הניסיון לעצור את נפילתה, ידו הימנית נמעכה בצורה קשה. המלגזן ציין מאוחר יותר כי המכונה איבדה את שיווי משקלה לאחר שהמלגזה זזה ממקומה, וזאת למרות שווידא כי בלם היד מורם וכי המלגזה לא נמצאת בהילוך.

נהג המלגזה פונה מהמפעל באמצעות ניידת מד"א לחדר מיון לקבלת טיפול רפואי ראשוני, ומשם הועבר למרכז רפואי תל השומר ואושפז שם במשך 17 ימים. בשל שברים מרוסקים בכף יד ואמה ימין, הוא נאלץ לעבור ניתוח לצורך קיבוע השברים. לאחר ששוחרר מבי"ח תל השומר, עבר תקופת שיקום בבית חולים ברזילי באשקלון ורופאים תעסוקתיים קבעו כי אינו כשיר לעבוד במשך כחצי שנה ונאסר עליו למשך חצי שנה נוספת, להרים משאות כבדים.

המלגזן החליט לפנות למשרדו של עו"ד דותן לינדנברג, המתמחה בתביעות נזיקין מול הביטוח הלאומי ותאונות עבודה. בכתב התביעה נטען כי המלגזן סובל וימשיך לסבול כל חייו מכאבים, רגישות, ירידה בתחושה, הגבלה בתנועות האצבעות ושורש כף יד ימין ומצלקות מכוערות. ועדה רפואית של הביטוח הלאומי קבעה כי הוא סובל מנכות לצמיתות בשיעור של 78 אחוזים וזיכה אותו בקצבאות נכות לכל ימי חייו בסכום כולל של כשני מיליון שקל. זאת בנוסף לפיצוי על סך כ-350 אלף שקל שקיבל במסגרת הסכם פשרה בין בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג, לבין חברת "מנורה" שביטחה המלגזה של חברת אינטל. לאחר שבא כוחו תבע את הביטוח הפנסיוני, המלגזן זכה לקצבת נכות נוספת מביטוח "הראל".

עו"ד לינדנברג אמר לעיתון "המגזין": "מדובר בתיק שאומנם מורכב עם לא מעט ניירת ובירוקרטיה, אולם בזכות הניסיון של המשרד שלנו, הגענו לדיונים מול הביטוח הלאומי וחברות הביטוח, עם אמירות ברורות ודרישות כספיות שנותנות מענה לפגיעה הלא פשוטה שעבר הלקוח שלנו. לשמחתנו הצלחנו להביא לכך שהלקוח קיבל פיצוי משמעותי, למרות שמדובר בתיק לא פשוט שדרש הוכחת המגבלה התפקודית מול ביטוח לאומי ולאחר מכן מאבק משפטי לא קל על עצם הכרת המבטחת באירוע כ"תאונת דרכים", וכן השגת פיצוי משמעותי והולם מעבר לתשלומי הביטוח לאומי, למרות שנטען שהתביעה "נבלעת" בתגמולי הביטוח הלאומי, הרי שיש בכל אילו סיפוק גדול מאוד שיכולנו לסייע לנפגע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך