מ.ס אשדוד: "פעילות במחלקת הנוער מוקפאת בחמישי ובשישי".

מהקבוצה נמסר: "אנו ממליצים לילדים להישאר בבתים ולהימנע כמה שאפשר ממקומות ציבוריים.  אנו עוקבים אחר הנחיות משרד הבריאות ונעדכן על השינויים וההחלטות בהתאם לכך". הפסקת חשמ לבאימון חמישי.

נגיף הקורונה ומזג האוויר הקיצוני, הביאו את מועדון ספורט אשדוד לקבל החלטה בנוגע למלחקת הנוער של הקבוצה. עד שבת, לא כולל כרגע, הפעילות מוקפאת.

מהקבוצה נמסר: "בשל תנאי מזג האוויר והתפרצות נגיף הקורונה מועדון ספורט אשדוד החליט להקפיא את הפעילות במחלקת הנוער להיום ולמחר נמשיך ונעדכן על ההתפתחויות במהלך הימים הקרובים. אנו ממליצים לילדים להישאר בבתים ולהימנע כמה שאפשר ממקומות ציבוריים.  אנו עוקבים אחר הנחיות משרד הבריאות ונעדכן על השינויים וההחלטות בהתאם לכך".

במהלך אימון חמישי בערב, הייתה הפסקת חשמל באימון הקבוצה. בשישי האימון  כבר התקיים כרגיללמרות מזג האויר הקיצוני. באשדוד רוצים לעבור אתהמשחק מול רעננה ולהבטיח כמעט מעשית את ההישארות בליגה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך