יו"ר מכבי אשדוד רצה לרדת עם קבוצתו מהפרקט במשחק מול גלבוע/גליל

שעוני 24 השניות לא עבדו. במהלך הרבע השלישי לוח התוצאות לא פעל וחוברו שועני זמן קטנים, שלא ניתן היה לראות אותם במהלך המשחק. רק החשש מקנס גדול השאיר את ארמונד אסולין יו"ר אשדוד במשחק. המשחק הופסק לזמן רב במהלך הרבע השלישי.
היו"ר אסולין
היו"ר אסולין.

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד, שקלה אתמול, שני, במהלך משחק החוץ מול גלבוע/גליל לרדת מהפרקט.

בפתיחת המשחק הסתבר כי אחד משעוני ה-24 שניות מעל לסלים לא עובד. אנשי אשדוד לא אהבו את זה והוחלט לבסוף שהם יבחרו באיזה סל לשחק. אבל במהלך הרבע השלישי זה כבר נהיה גרוע יותר. החשמל בלוח התוצאות נפל, ולכן לא היה ניתן בכלל לראות את שעוני הזמן, או הנקודות. אנשי גלבוע/גליל נאלצו לחבר ידנית שעוני זמן קטנים, שעמדו בשולי הפרקט, וקשה היה לשחקנים לעקוב אחרי הזמן שנותר להם לזרוק.

אנשי אשדוד פנו במהלך החיבור הידני של השעונים הקטנים, שארך כרבע שעה, לשופטי המשחק ואמרו כי כך אי אפשר לשחק, אבל האחרונים לא נתנו להם פיתרון. גורם באשדוד הבהיר כי אמרו להם שזה המצב ואם לא נראה להם הם יכולים לרדת מהפרקט. היו"ר ארמונד אסולין החליט באותו הרגע לרדת מהפרקט. אבל רק החשש שיקבלו קנס כספי גבוה מאוד על עזיבת משחק, גרם לו להישאר.

באשדוד הזכירו את העובדה שבעונה שעברה הייתה להם בעיה עם הסל, מול הפועל ירושלים והחליטו לבטל את המשחק ולערוך משחק חוזר, ואילו עתה המשיכו למרות שזה היה בלתי אפשרי לעקוב אחרי זמן של כל התקפה, או לתכנן אותה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך