ואז הגיע הרבע הרביעי. מכבי אשדוד נוצחה ברבע הרביעי על ידי גלבוע/גליל

מכבי אשדוד הובילה בירידה לרבע השלישי ב-2 נקודות, אבל ירדה מנוצחת במשחק כולו לאחר הרבע הרביעי 83:95. אשדוד שקועה חזק מאוד במקום ממנו יורדים ליגה.
פול סטול. לא ידעו לנצל יתרון.(צילומים: לילך וייס)

הלוח בסיום הרבע השלישי הורה על 2 נקודות למכבי אשדוד במשחק החוץ מול גלבוע/גליל – 72:74. זה היה נראה שאשדוד יכולה לרדת מנצחתמהמשחק החשוב הזה ואלי להשאיר לה עוד שבב תקווה להישאר בליגה כשנותר משחק אחד פני תחילת הסיבוב השלישי. אבל אז הגיע הרבע השלישי וראינו איך אשדוד יורדת מנוצחת – 83:95.

צ'וברביץ'. יתרון גם בהפסקה

גם בפתיחת הרבע הרביעי אשדוד לא ספגה נקודה במשך שלוש דקות ואופייבו המשיך את הריצה, 72:77. יאנג שיחרר את הפקק בסל חשוב, זיו השווה בסל ועבירה ועם ליי אפ נוסף המשיך את הנדנדה, 77:79 לגלבוע באמצע הרבע הרביעי. דגלאס השווה, זיו הגיב בנקודות מריבאונד התקפה וגרינברג הורחק בטכנית שנייה, 79:83 אחרי קליעות עונשין של סוסה וזיו. אופייבו חתך את הפער בחצי, סוסה קבר עוד שלשה אבל בן משה צימק ל-86:83. גרשון צלף שלשה גדולה, טולפסן ניסה לענות והחטיא וסל של ורנאדו שלח את עוזר המאמן עמית תמיר לפסק זמן, 83:91 בדקה האחרונה. מכאן אשדוד כבר לא חזרה וקליעות עונשין של ורנאדו וסוסה סגרו מהפך מרשים של גלבוע, 83:95 בסיום.  אשדוד המאוכזבת שאיבדה את המשחק במו ידיה, שקעה יותר במקום האחרון ממנו יורדים ליגה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך