יו"ר מנהלת הכדורגל: על הקבוצות לאסור על כל השחקנים והצוות המקצועי מלטוס לחו"ל

יו"ר המנהלת כתב מכתב לקבוצות ובין היתר הודיע כי: "אבקשכם להנחות את כלל עובדי הקבוצה, ובכלל זאת את השחקנים והצוות המקצועי, כי הם נדרשים לנקוט משנה זהירות בימים אלו ובכלל זאת להימנע מכל נסיעה לחו"ל (אשר כתוצאה מהן עלולה לחול חובת בידוד ל- 14 יום)
המנהלת: אסור לטוס לחו"ל.

יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל, ארז כלפון, הודיע כי הוא מוסיף עוד איסור בשל "בהלת הקורונה", בכדי לאפשר קיום משחקי הליגה. האיסור הנוסף הוא כל נסיעה של שחקן זה או אחר, או איש צוות, לחו"ל. במכתב שפרסם היום, שני נכתב:

הנדון: התנהלות בצל התפשטות נגיף הקורונה

אין צורך להרחיב ולפרט אודות התפשטות נגיף הקורונה בימים האחרונים כמו גם על האחריות – האזרחית והציבורית – המוטלת על כל אחד ואחת מאיתנו לפעול למניעת התפשטות הנגיף .

כהמשך לדבריי בישיבת דירקטוריון החברה האחרונה הרי שלצד האחריות הציבורית יש לזכור את המחויבות המקצועית של המנהלת, המועדונים והשחקנים לאפשר המשך קיומן של התחרויות וזאת תוך שמירה על בריאות האוהדים, השחקנים ויתר אנשי המקצוע בתחום . אנו מקיימים הערכות מצב שוטפות עם משרד הבריאות ומעדכנים על מגבלות הקהל בכל משחק נתון.

בינתיים, ובכדי לאפשר המשך קיום התחרויות תחת המגבלות הקיימות, אבקשכם להנחות את כלל עובדי הקבוצה, ובכלל זאת את השחקנים והצוות המקצועי, כי הם נדרשים לנקוט משנה זהירות בימים אלו ובכלל זאת להימנע מכל נסיעה לחו"ל (אשר כתוצאה מהן עלולה לחול חובת בידוד ל- 14 יום), להימנע מהתקהלויות, להימנע מלחיצות ידיים ולעקוב בדקדקנות אחרי הנחיות משרד הבריאות והגורמים המוסמכים.

הנחיות אלו חשובות בכדי לשמור בראש ובראשונה על בריאות השחקנים והציבור אך גם בכדי לאפשר המשך קיומם של המשחקים ולמנוע פגיעה ספורטיבית וכלכלית קשה ביותר בכדורגל הישראלי כתוצאה מהפסקה מוחלטת של התחרויות. הנכם נדרשים לכנס את השחקנים והצוותים המקצועיים באופן מיידי ולהנחות אותם בהתאם; כמובן שהנחיות אלו הן בנוסף לכל הנחיה מקצועית אשר תפורסם על ידי הרשויות המוסמכות.

אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה .
בכבוד רב ובברכה,
ארז כלפון, יו"ר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך