בעקבות בהלת הקורונה: ראש העיר הורה על ביטול אירועי פורים

בעקבות החשש להידבקות במגפת הקורונה, בעיקר באירועים המוניים, החליט ראש העיר על צעד יוצא דופן למניעת התפשטות הנגיף
ד"ר יחיאל לסרי: "הלן גלבר חייבת להתפטר, היא מסכנת את חיי תושבי אשדוד"

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי החליט לפני זמן קצר על ביטולם של מספר אירועים לעובדי העירייה והחברות העירוניות מתוך הרצון לשמור על בריאות העובדים ולהימנע בכל דרך מפגיעה בנתינת שירות לתושבים בעקבות המשך התפשטות מגיפת הקורונה.

החלטה זו התקבלה לאחר וקיים חשש כי במידה ויתגלה כי אחד הנוכחים באירועים אלו היה במגע עם חולה מאומת, יאלצו להיכנס לבידוד מאות עובדי עירייה, מה שעלול להשבית פעילות של מערכות עירוניות חיוניות ואף מערכת החינוך. בימים האחרונים מתריע משרד הבריאות מפני התפשטות של נגיף הקורונה וקורא לציבור להקפיד ולשמור על ההנחיות.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי אמר "אני מודע לכך שמדובר בהחלטה משמעותית, אולם בעת הזו במיוחד, אנו חייבים להימנע עד כמה שניתן מלסכן את עובדינו ואת יכולתנו לתת שירות לתושבי העיר, וזאת בנוסף לחובתנו לקחת חלק במאמץ הלאומי לבלימת התפשטות הזיהום בנגיף הקורונה".

בין הארועים שבוטלו:
1. נשף פורים לעובדי עיריית אשדוד והחברה העירונית.
2. ארועי פורים לילדי עובדים בפארק לכיש
3. טקס עובדים מצטיינים והרמת כוסית לחג הפסח.

עיריית אשדוד קוראת לציבור להגביר את השימוש בשירותים הדיגיטליים הניתנים על ידה באתר העירייה הכוללים בין היתר: אגף הגבייה, זימון תורים, תשלומים, הנחות, פיקוח עירוני, מכרזים, פניות הציבור, רישוי עסקים ועוד.

חפשו "שירותים בקליק" באתר העירייה: www.ashdod.muni.il
כמו כן ניתן לקבל עדכונים שוטפים בוואטספ של עיריית אשדוד: https://bit.ly/2PFaNAa

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך