המשטרה עצרה חשודים בהפעלת קזינו לא חוקי

פעילות משטרת ישראל שנערכה במהלך סוף השבוע האחרון כנגד מקומות הימורים ומשחקים אסורים על פי חוק בעיר אשדוד הביאה למעצרם של מספר חשודים
אסיר אזוק באזיקים

תופעת מקומות, לרבות עסקים ובתי מגורים, בהם מתקיימים הימורים ומשחקי מזל האסורים בחוק, הנה תופעה כנגדה פועלת משטרת ישראל לאורך ימות השנה על מנת למגר את זאת, מחד, ולהיאבק בהשלכות הפליליות הנסמכות לפעילות פלילית זו- אלימות קשה, הלוואות ב"שוק האפור", אובדן יציבות כלכלית ועוד, בקרב אוכלוסייה נורמטיבית.

צילום: דוברות המשטרה

במהלך סוף השבוע האחרון, פעלו בעיר אשדוד שוטרי משטרת ישראל בפעילות כנגד מקומות המשמשים כמקומות להימורים ומשחקים אסורים בחוק. בפעילות זאת פשטו כוחות המשטרה על מקום בצפון עיר אשדוד ושם אותרו 4 חשודים, שחקנים ומחזיקי המקום, החשודים בהפעלה וניהול מקום זה. כמו כן, בחיפוש במקום נתפסה כמות גדולה של מחשבים המשמשים כציוד להימורים. החשודים הובאו לחקירה בתחנת המשטרה.

במשטרה ציינו כי פעילות מעין זאת תימשך ככל שתידרש על מנת להיאבק בתופעה פסולה של הימורים בניגוד לחוק המהווים לא אחת גם פגיעה במרקם החיים התקין של תושבי האזור וביטחונם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך