רוצים גביע ובינתיים מפסידים לקבוצת תחתית

ב-17.3 אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד תשחק בגמר הגביע. בשישי היא נוצחה בחוץ על ידי הרצליה מהתחתית 36:38. שי הרשקוביץ' החמיץ פנדל בשניות הסיום שמנע תיקו.
מה יהיה? הפועל אשדוד.

הפסד מאכזב לאלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד.

אשדוד שחושבת גביע, הפסידה בליגה ועוד לקבוצה נחותה ממנה מקצועית, הרצליה מהתחתית. ב-17.3 תשחק אשדוד בגמר גביע המדינה מול מכבי ראשל"צ, אבל בינתיים היא הפסידה בחוץ לבני הרצליה העשירית בטבלה 36:38.

המשחק היה שקול כמעט בכל המשחק, עם יתרון שעבר בין קבוצה לקבוצה. הרצליה ידעה ללחוץ לקראת הסוף ולהוביל בפער של שני שערים 35:37, דקה  לסיום המשחק.  אשדוד חזרה עם שער מהיר והצליחה לצמצם את התוצאה ל36:37.  40 שניות לסיום אשדוד יצאה להתקפה אחרונה ואפילו סחטה זריקה מ-7 מטרים (פנדל). אבל שי הרשקוביץ' החמיץ את הזריקה הגורלית להשוות. הרצליה מצידה יצאה להתקפה מהירה, כבשה שער וקבעה את תוצאת המשחק 36:38 מפתיע להרצליה.

הבקיעו לזכות אשדוד: ניבו לוי – 13 שערים, טל הרשקוביץ – 8 שערים, זרקו פיוביץ ויובל כץ – 5 שערים כ"א, שי הרשקוביץ – 3 שערים, לו אקסבורד – 2 שערים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך