קבוצת הנשים מכבי AOV אשדוד ניצחה את "משחק הקורונה"

הקבוצה מאשדוד ממשיכה בעונתה החלומית וניצחה 0-3 את ק.ק.תל אביב במסגרת משחקי הגביע. המשחק נדחה בארבעה ימים בשל בידודן של שתי שחקניות איטלקיות. בשבת תתמודד אשדוד בחוץ מול הקבוצה הכי חזקה בליגה -הפועל כפר סבא. מאמן הקבוצה: "מקווה שהאולם יהיה מלא למרות החשש מהקורונה"
צילומים: מכבי AOV אשדד

קבוצת הנשים מכבי AOV  אשדוד בכדורעף השיגה את הניצחון השביעי ברציפות שלה כאשר גברה 0-3 על ק.ק. תל אביב.

המשחק היה אמור להתקיים בתחילת השבוע, אולם נדחה בארבעה ימים בשל בקשת היריבה לאור בידודן של שתיים מהשחקניות האיטלקיות. באשדוד נענו לבקשה ברוח ספורטיבית ואפשרו ליריבה להגיע למשחק עם הסגל הכי חזק. כאמור זה לא עזר וקבוצת הנשים עשתה צעד נוסף לעבר חצי גמר הגביע.

היריבה הבאה היא לא אחרת מהקבוצה הכי חזקה בליגה היום, הפועל כפר סבא, שגם היא נמצאת ברצף של 13 ניצחונות. בפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו, לפני כחודשיים, הצליחה אשדוד למתוח את כפר סבא עד למערכה חמישית ולהוציא נקודה נדירה בהתמודדות מול כפר סבא.  מאז שתי הקבוצות התחזקו, למכבי AOV אשדוד הצטרפה המוסרת הבינלאומית, אנה גרבץ, ששדרגה משמעותית את סיכויה של הקבוצה ללכת עד הסוף, ובכפר סבא התחזקו באמריקאית לוגאן טום, בעלת שתי מדליות אולימפיות מכסף .

מאמן הקבוצה, אורי שפירא, אמר: "זה היה ניצחון חשוב למטרות שלנו ולשאיפות להגיע לחצי הגמר. בשבת משחק הגביע השני מול כפר סבא, אנחנו מסתכלים קדימה ומקווים לעשות את העבודה בשבת ולהפתיע את כפר סבא בחוץ. מקווה שהאולם יהיה מלא למרות החשש מנגיף הקורונה".

זו העונה הראשונה של מכבי AOV  אשדוד בליגת העל ועד כה היא עלתה על כל הציפיות מתחילת העונה. הקבוצה מדורגת בליגה במקום השלישי וצפויה להתמודד בפליאוף מול ק.ק. תל אביב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך