בתום מרדף: המשטרה עצרה אשדודי שהחזיק כלי נשק

משטרת ישראל עצרה באשקלון 3 חשודים מתוכם תושב אשדוד ותפסה ברכבם 2 אקדחים וסכין. היום יוגש נגד החשודים כתב אישום חמור

בתאריך 19/2/2020 בשעות הלילה, במהלך פעילות שגרתית באשקלון הבחינו השוטרים ברכב ובתוכו 3 חשודים שנסע לפניהם ונראה חשוד.בשלב מסוים הבחינו השוטרים כי הרכב עם החשודים מנסה להימלט מהם תוך שהשוטרים כורזים לו:"עצור,משטרה" ומפעילים סירנות. במהלך ההימלטות של הרכב החשוד הבחינו השוטרים כי נזרקים פריטים ממנו ולאחר זמן קצר הוא נעצר.

בבדיקה שעשו השוטרים במקום זריקת הפריטים נתפסו 2 אקדחים ומחסניות.בחיפוש בתוך הרכב נתפסו סכין וכפפות. החשודים: 24,תושב אשדוד. 35,תושב שדרות. 43,תושב אשקלון – נעצרו ונלקחו לחקירה במשטרה.

מעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום באשקלון. במהלך חקירה מורכבת הצליחו החוקרים לגבש ראיות כנגד החשודים בגין החזקה והובלת נשק ולפני כמה ימים הגישו החוקרים לבית המשפט הצהרת תובע ומעצרם של החשודים הוארך.

היום יוגש כנגד החשודים על ידי פרקליטות מחוז דרום כתב אישום חמור בגין החזקה והובלת נשק ועבירות אחרות בבית משפט מחוזי בבאר שבע. כמו כן תוגש בקשה לעצור את החשודים עד תום ההליכים נגדם.

משטרת ישראל תמשיך במאבקה כנגד תופעות פשיעה חמורות ופועלת נמרצות לצמצום ולמיגור תופעת ההחזקה והשימוש בנשק חם על מנת לשמור על שלומו וביטחונו של הציבור.

צילום-דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך