חזרו לנצח. האלופה ניצחה את מוצקין 27:29

לאחר ההפסד בליגה למכבי ראשל"צ, חזרה אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד לנצח. אשדוד גברה במשחק צמוד על קרית-מוצקין 27:29. בשישי היא תפגוש את הרצליה בחוץ ותרצה לחזור עם ניצחון בכדי להישאר בצמרת.
בן גוזי. בחור כובש. (צילומים: משה דהן)

הם חזרו. האלופה הפועל sp אשדוד חזרה לנצח. לאחר ההפסד למכבי ראשל"צ במחזור האחרון, גברה אשדוד על קריית מוצקין 27:29, במשחק קשה מאוד מול יריבה שנלחמה כל 60 הדקות.

המחצית הראשונה הייתה שייכת לאורחים ממוצקין שהגיעו ליתרון של 4 שערים. אשדוד חזרה למשחק והצליחה לעצור את המומנטום של מוצקין, שירדה למחצית בפער של שני שערים בלבד 13:15. המחצית בשנייה הייתה טובה יותר מבחינת אשדוד, כשההגנה שלה עבדה כמו שצריך. אחרי 40 דקות עבר היתרון לאשדוד. מוצקין לא לא ויתרה על המשחק, והצליחה להשוות, אבל אשדוד ידעה ללחוץ בסיום ולהשיג ניצחון חשוב.

הפועל אשדוד תצא למשחק בשישי הקרוב מול בני הרצליה בחוץ. אשדוד חייבת לחזור עם הנקודות בכדי להישאר במאבקי הצמרת הגבוהה עד לסיום הליגה הסדירה.

לנגהאנס. 4 שערים.

הבקיעו לזכות אשדוד:טל הרשקוביץ ואסף בן גוזי 5 שערים כ״א, גאבור לאנגהנס יובל כץ ושי הרשקוביץ 4 שערים כ״א, זרקו פיוביץ׳-3 שערים, ניבו לוי2  שערים. איתי סוויסה וישראל ביטרמן – שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך