"המומים מהחלטות שופטי ה-VAR"

במ.ס אשדוד יצאו נגד החלטת שופטי ה-VAR במשחק מול בית"ר ירושלים שפסלו את שערו של טימותי אוואני, שהישווה ל-1:1 מול ירושלים. המשחק כזכור נגמר בהפסד 2:1. מ.ס אשדוד: "לתומנו חשבנו ששיפוט המסך נועד בכדי למנוע טעויות שיפוט המתבצעות על המגרש, אך כנראה שעלינו זה פוסח".
אוואני חוגג מוקדם מידי (צילום: טל אקוקה).

במועדון ספורט אשדוד יש כעס רב על החלטת שופטי ה-VAR (שופטי הוידאו) במשחק מול בית"ר ירושלים, שפסלו את שערו של הבלם טימותי אוואני, שהיה שער שוויון, שהסתבר כזמני. שופטי ה-VAR החליטו לפסול את השער, בגלל שלדבריהם דין דוד היה בנבדל. אשדוד נוצחה בסיום 2:1, למרות שהצליחה להשוות בכל זאת בהמשך.

ממ.ס אשדוד נמסר: "להלן תגובתנו לאחר בדיקת האירועים במשחק מול בית״ר ירושלים, ולהחלטות שופטי הVAR: לאחר בדיקת אירועי המשחק בצורה מקיפה בוידאו, הצוות המקצועי נותר המום מהחלטות שופטי המסך נאיל עודה ושלומי בן אברהם. מדובר בגזל של נקודות ואנחנו לא הראשונים שמלינים על כך. לתומנו חשבנו ששיפוט המסך נועד בכדי למנוע טעויות שיפוט המתבצעות על המגרש, אך כנראה שעלינו זה פוסח. אנו דורשים מאיגוד השופטים לתת את הדעת בכובד ראש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך