פצועה ומובסת. מכבי אשדוד הפצועה הובסה בבאר שבע

הפועל "אלטשולר שחם" באר שבע עשתה צעד גדול לעבר ההישארות עם מופע שלשות מרשים וניצחון 77:101 על חשבונה של מכבי אשדוד הפצועה ששניים משחקניה, אליהו והנטון, גמרו כנראה את העונה. אשדוד הסתבכה מאוד בתחתית.
זאק מנסה להסתיר לסטול. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל )

כמה חיכו בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד למשחק מול באר שבע. אחרי שני ניצחונות היא קיוותה לניצחון שישאיר לה סיכוי להישאר בליגה. אבל אשדוד הגיעה בסגל חסר מאוד, ללא ליאור אליהו שנפצע באימון, שבר את אצבע ידו, וייעדר תקופה ממושכת, אולי עד לתום העונה  ולה-דונטיי הנטון שלא יחזור לשחק העונה. הצהובים-כחולים לא מצאו פתרונות להפגזה של באר שבע מבחוץ, מצאו את עצמם בפיגור מוקדם וחוץ ממספר דקות ברבע השני, לא ממש הצליחו לעמוד בקצב של המארחת, זה נגמר בתוצאה 77:101. החיבור המחודש של פול סטול ומארק טולפסן עוד יעניק לברד גרינברג ניצחונות העונה, השאלה אם זה יספיק כדי לצאת מבור כל כך עמוק.

החבורה של רמי הדר מבאר שבע, הגיעה דרוכה ומוכנה, התנפלה על "הדולפינים" מהרגע הראשון ופתחה מהם פער של שלושה משחקים וחצי בטבלה עם ניצחון גדול בקונכיה, שהיא מנצלת את הפציעות של שחקני אשדוד.

בדיוק כמו בניצחון הבית המרשים על הפועל ת"א, באר שבע להטה מעבר לקשת, כאשר את מבול השלשות מובילים עמית שמחון ודאשון באטלר. סטיב זאק שלט מתחת לסלים, ספנסר וייס הצטיין מול האקסית ועל ההצגה ניצח טי.ג'יי וויליאמס, שפרט למנת הנקודות הרגילה מסר אסיסטים גדולים וסיים עם דאבל-דאבל. הניצחון נותן לאדומים הרבה אוויר לנשימה ואולי עם צירופו המחודש של טיילור ברון, הם יוכלו לחזור למאבקי הכניסה לפלייאוף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך