רק לא בגביע. אשדוד הפסידה לראשל"צ אותה תפגוש בגמר גביע הכדוריד

מוליכת ליגת ווינר ומחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ ניצחה היום במשחק המרכזי של המחזור ה-17 את האלופה הפועל SP אשדוד 26:28, במפגש שהעניק קדימון והשראה לקראת גמר גביע המדינה ביניהן (ייערך ב-17 במרץ). מכבי ראשל"צ כבר ביתרון של 3 נקודות (ומשחק חסר), על פני אשדוד שמדורגת במקום השלישי.
ניבו לוי מול הגנת מכבי ראשון. (צילום משה דהן הפועל אשדוד).

האלופה הפועל sp אשדוד ספגה הפסד למוליכת הטבלה מכבי ראשל״צ 28-26 והיא מתרחקת מהפסגה. המפגש והתחרות הגוברת בין מחזיקת הגביע והאלופה סיפק משחק מעניין לקראת גמר גביע המדינה ביניהן ב-17 בחודש הבא. נקווה רק שבגביע זה יסתיים אחרת.

אחרי רבע שעה צמודה (8:8), צמדים של שניר נציה וקסם עמיאל הריצו את מכבי ל-8:10 (16'). צח מלול ואיבן קראצ'יץ' העלו ל-9:14 (20'). ניבו לוי, זרקו פאיוביץ' ועמרי קושמרו צימקו ל-15:12 עם הירידה להפסקה. סקור גבוה למרות יכולת לא רעה של השוערים טומיסלאב סטויקוביץ' וניב פישלוביץ.

במחצית השנייה, סדרת עצירות של ולדאן אברמוביץ' המונטנגרי המצוין, הובילו את אמיר שניידר וירמי סידי לקבוע 14:20 (35').  הרשקוביץ צימק ל-22:18 (45'). סטויקוביץ' עצר פנדל, לנגהאנס הקטין למינוס 3 שערים. מנגד, קראצ'יץ' עצר את המומנטום של אשדוד, ועמיאל הוסיף צמד בדרך ל-20:25 (50'). ירמי סידי כבש שני שערים נהדרים והעלה ל-21:27. גמור? יובל כץ החזיר את אשדוד וצימק ל-27:24 (57'). מהלך הגנתי מצוין של דור קלדרון הסתיים בשער של סידי, שסגר את הסיפור למרות צמד של. יובל כץ בשניות הסיום.

הטבלה בתום המחזור ה-17

כבשו למכבי ראשל"צ: קסם עמיאל 7 מ-7, סידי 5, קלדרון, קראצ'יץ', נציה 3 כ"א, עמית סטלמן, מלול ושניידר 2 כ"א, יואב נאמן 1. עצירות שוערים: פישלוביץ – 9 ב-35 אחוז, אברמוביץ' 7 ב-47 אחוז. לאשדוד – ניבו לוי 8, לנגהאנס, יובל כץ, שי הרשקוביץ וטל הרשקוביץ 3 כ"א, זרקו פאיוביץ' וישראל ביטרמן 2 כ"א, עומרי קושמרו ואסף בן גוזי 1 כ"א. עצירות שוער: סטויקוביץ' 18 מ-44 – 41 אחוז

מאמן אשדוד, אולג בוטנקו: "בהתקפה לא הצלחנו לשחק בצורה זורמת, נכון וטוב, וצריכים לבדוק את זה להמשך למה זה לא עובד. הדבר השני, החלטנו שאנחנו משחקים בשיטה מסוימת הגנתית, אבל לא עשינו את זה כמו שצריך. זה פגע בעניין שגם לא היה לנו מעברים. טוב שהיה המשחק הזה. בדקנו מה ואיך, ויהיה משחק מעניין בגמר הגביע". שופטים: אלדד פלד ויוסי ימיני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך