בן שמעון לקראת בית"ר ירושלים, שייערך ב'טרנר': "אנחנו באים לנצח את המשחק"

מ.ס אשדוד תצא למשחק הליגה האחרון מול בית"ר ירושלים, לפני הפלייאוף תחתון. המשחק ייערך בבאר שבע, באיצטדיון 'טרנר' ביום א' (20.00), בגלל עונש הרדיוס של ירושלים. משפתי: "נבוא עם אותו כדורגל שהצגנו במשחק האחרון, בשביל להשיג תוצאה יותר טובה לקראת הפלייאוף".
בן שמעון.

הליגה הסדירה תסתיים מבחינת מ.ס אשדוד ביום ראשון, במשחק חוץ מול בית"ר ירושלים (20.00), שייערך דווקא באיצטדיון 'טרנר' בבאר שבע. בית"ר כזכור נענשה בעונש רדיוס. המאמן רן בן שמעון והשוער רועי משפתי התייחסו למשחק. במחזור הבא אשדוד תשחק כבר בפלייאוף התחתון כשהמטרה היא לצבור נקודות כבר בתחילתו בכדי להבטיח את המקום בליגה לעונה הבאה.

בן שמעון: "אני חושב שאשדוד של התקופה הזו היא איכותית וטובה, וחשוב לי לראות איך אנחנו מתמודדים נגד הגדולות של הכדורגל הישראלי, כי זה המשחק האחרון נגד קבוצה גדולה. תמיד עם בית"ר זה מעניין והעובדה שזה בבאר שבע יכולה לפעול לשני כיוונים. טדי זה היכל כדורגל אבל יש שם גם לחץ עליהם. אנחנו באים לנצח את המשחק, ולהמשיך הלאה לפלייאוף התחתון ולייצר תקווה של תחושת מסוגלות לקראת העונה הבאה".

החשש לא להסתבך בתחתית קיים?

"יש איזה משהו בקצה הראש אבל הדברים תלויים בנו. אנחנו לא מסתכלים מה קורה אצל היריבות ובאמת זה חלק מראייה שאמורה להיות במועדון. צריך לבוא לכל משחק ולהסתכל רק קדימה".

"הקהל של בית"ר יגיע גם לטרנר". משפתי.

רועי משפתי: "הייתה תוצאה מאכזבת שבוע שעבר מול מכבי חיפה למרות משחק טוב שלנו. אבל נמשיך לעבוד קשה ולבוא עם אותו כדורגל שהצגנו במשחק האחרון בשביל להשיג תוצאה יותר טובה לקראת הפלייאוף, גם מול בית"ר. יש לבית"ר ירושלים הרבה אוהדים שיגיעו לטרנר, ככה שזה יהיה משחק ביתי לכל דבר. נבוא לעשות את ההכי טוב שלנו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך