המשטרה עצרה חשוד מאשדוד בסחר בסמים

החשוד בן 25 נתפס כשעליו חומר חשוד כסם מסוג חשיש וMDMA. החשוד נלקח לחקירה במשטרה, הובא אל בית משפט השלום באשקלון ומעצרו הוארך עד יום ראשון. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להפעיל מגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להילחם בתופעות פשיעה חמורות".
צילום: דוברות משטרה.

במהלך פעילות יזומה שערכו שוטרי משטרת ישראל ביום רביעי, בחיפוש בביתו של חשוד בן 25 מאשדוד, על פי צו בית משפט, נתפס חומר חשוד כסם שלא לצריכה עצמית בכמויות גדולות ומסוגים שונים (קנאביס,חשיש,קריסטלMDMA, LSD).

כמו כן בעת מעצרו של החשוד נתפס עליו חומר חשוד כסם מסוג חשיש וMDMA. החשוד נלקח לחקירה במשטרה. אתמול הוא הובא אל בית משפט השלום באשקלון ומעצרו הוארך עד יום ראשון, החקירה נמשכת.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להפעיל מגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להילחם בתופעות פשיעה חמורות, וסיכול של הפצת סמים מסוכנים על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך