רק זה היה חסר: ליאור אליהו שבר את אצבע ידו. חשש שגמר את העונה

קפטן מכבי אשדוד נפגע באימון באצבע ידו. בבית החולים גיבסו את ידו והוא ייעדר עד חודשיים, מכאן החשש שגמר את העונה. אליהו יחסר כבר במוצ"ש במשחק החשוב מול באר שבע. גם לה דונטה הנטון גמר את העונה, יעבור ניתוח בברכו.
ליאור אליהו. (צילום: לירון מולדובן)

זו לא העונה של מכבי אשדוד. הקבוצה נמצאת במקום האחרון בטבלה, אבל מתאוששת לאחרונה לאחר שרשמה שני ניצחונות רצופים. למרות זאת נראה כי חוסר המזל לא עוזב אותה. הקבוצתה ספגה מכה קשה מאוד כשבאימון היום, חמישי, נשברה אצבע ידו של הקפטן ליאור אליהו ויש חשש שהוא גמר את העונה!

אליהו נפצע ביד ימין באימון ונלקח לבית החולים. בבית החולים איכילוב גילו אצלו "שבר תלישה" והיה צורך לגבס את כל כף היד עד המרפק. הוא קיבל הוראה לנוח בין חודש וחצי לחודשיים ואסור לו בשלב הזה אפילו להזיז את האצבע. אליהו יחסר מאוד במוצ"ש (18.30), במשחק התחתית החשוב של הקבוצה מול באר שבע, בחוץ.

אם זה לא מספיק, הרי שגם לה דונטיי הנטון גמר את העונה. הוא ייצטרך ככל הנראה ניתוח בברכו והמשמעות היא שאשדוד תאלץ להפרד גם ממנו. בקבוצה קיבלו קשה את הבשורות, שהגיעו בדיוק בתקופה שבאשדוד התחילו להאמין שניתן לעשות זאת ולהישאר בליגה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך