כתב אישום נגד שני חשודים בדקירת תושב אשדוד, אחד מהם תושב העיר בעצמו

משטרת ישראל עצרה שני חשודים בתקיפה ודקירת אדם באשדוד בראשון שעבר. אתמול הוגש נגדם כתב אישום בבית המשפט, בגין פציעה כשעבריין מזויין ותקיפה הגורמת חבלה.
אסיר אזוק באזיקים

ביום ראשון שעבר, בשעות הלילה, התקבל דיווח במוקד המשטרה על קטטה ברחוב ביאליק באשדוד. שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום והבחינו בגבר (בשנות ה50 לחייו) פצוע דקירות, אשר פונה לבית חולים אסותא במצב קל-בינוני.

במהלך סריקות נרחבות באיזור הצליחו השוטרים לאתר ולעצור חשוד בדקירה (תושב מרכז הארץ. במהלך חקירה אינטנסיבית,אשר כללה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, הצליחו החוקרים להגיע לזהותו של חשוד נוסף, תושב אשדוד, והוא נעצר תוך ימים ספורים. לאחר איסוף וגיבוש של חומר הראיות הוגש אתמול על ידי חטיבת התביעות של המשטרה כתב אישום כנגד השניים בגין פציעה כשעבריין מזויין ותקיפה הגורמת חבלה ממש.כמו כן הוגשה בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים נגדם.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את ארועי אלימות, והשוטרים יפעלו בכל האמצעים והמישורים על מנת לאתר את אותם עבריינים אלימים ולמצות עימם את הדין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך