שחקני מ.ס אשדוד ערכו פעילות בבית ספר "מגינים"

שחקני הקבוצה הבוגרת שגיב יחזקאל, שלומי אזולאי, שובל גוזלן, שלו הרוש ועוז בילו לבית ספר ״מגינים״. כחלק מפעילויות החינוכיות והחברתיות בבתי הספר. פעילויות אלו הינן חלק מפרויקט ״אומרים לא לאלימות!״
השחקנים והתלמידים

רגע לפני אימון הבוקר הגיעו שחקני הקבוצה הבוגרת שגיב יחזקאל, שלומי אזולאי, שובל גוזלן, שלו הרוש ועוז בילו לבית ספר ״מגינים״. כחלק מפעילויות החינוכיות והחברתיות בבתי הספר מגיעים שחקני הקבוצה לשוחח עם התלמידים על החלום להיות שחקן והגשמתו, על יריבות ספורטיבית וההתמודדות שלהם עם מקרי אלימות בהם הם נתקלים במגרשים ומחוצה להם.

לסיום במסגרת ההפסקה הפעילה ערכו שחקני הקבוצה יחד עם התלמידים משחק ידידות. פעילויות אלו הינן חלק מפרויקט ״אומרים לא לאלימות!״ ומתקיימות בשיתוף פעולה עם תכנית מוגנות חברתית בניהולו של רותם מגידי, הפועלת בבתי הספר השונים ברחבי אשדוד.

מועדון ספורט אשדוד רואה חשיבות רבה בפעילויות העוסקות במניעת האלימות הן במגרשים והן מחוצה להם. הפעילויות בבתי הספר השונים יוצרים שיח חינוכי, חיבור לקהילה ופעילות מהנה לילדים ולשחקנים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך