אוניה שעליה עובד קוריאני עם חשש לקורונה מסורבת להיכנס לנמל

פרסום ראשון: אוניה שעליה עובד קוריאני עם חשש למחלת הקורונה מסורבת להיכנס לנמל אשדוד

פרסום ראשון: דרמה בנמל אשדוד, אוניה שאמורה להגיע הערב (שני) לנמל אשדוד כדי לפרוק ולהעמיס מכולות, קיבלה סירוב להיכנס הערב לנמל בגלל עובד קוריאני עם חשש למחלת הקורנה שנמצא על סיפון האוניה. מדובר בדרמה של ממש מכיוון שמדינת ישראל ניסתה ככל יכולתה למנוע את חדירת נגיף הקורונה לארץ ובכל זאת נכנס הנגיף דרך תיירים קוריאנים שחרשו את הארץ לאורכה ולרוחבה והכניסו מדינה שלמה לחרדה. כעת מנסים הרשויות בישראל למנוע את ההתפשטות ככל האפשר ומכניסים לבידוד כל אדם שמגיע ממדינה אליה יש אזהרת מסע בעקבות הקורונה. בנמל עצמו נכנסו כמה מהעובדים לבהלה ופנו מיד להנהלת הנמל כדי שהאוניה לא תיכנס בשערי הנמל, שכן דבר כזה עלול להוביל להתפשטות הנגיף באשדוד דבר שכולם חרדים ממנו.

אחד מעובדי הנמל איתו שוחחנו סיפר לאשדוד אונליין על התחושות: "קיבלנו ידיעה על קוריאני עם חשש לקורונה שנמצא על סיפון של אוניה שאנחנו אמורים לפרוק ממנה סחורה הערב, זה גרם פה לבהלה אדירה וכרגע האוניה מסורבת להיכנס לנמל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך