רן בן שמעון אחרי מכבי חיפה: "אנחנו יוצאים עם טעם חמוץ-מתוק"

מאמן מ.ס אשדוד התייחס לאכזבה לאחר ההפסד למכבי חיפה, 2:1, משחק בן אשדוד לא נפלה המיריבה. שחקן בקבוצה: "הוכחנו שאנחנו לא נופלים כמעט מול כל קבוצה".
בן שמעון (צילום: טל אקוקה).

במ.ס אשדוד הייתה אכזבה מההפסד למכבי חיפה, משחק שבו הקבוצה לא נפלה מחיפה שהיא במקום השני.שחקן באשדוד אמר כי אשדוד הוכיחה שהיא לא נופלת כמעט מאף קבוצה בליגה וזו החמצה שהיא הגיעה לפלייאוף התחתון.

מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר אחרי המשחק: "התוצאה מאכזבת, אנחנו אף פעם לא רוצים להפסיד, אבל אני מרגיש שיש לי קבוצה טובה שאפשר לסמוך עליה. החבר'ה באו לשחק כדורגל. רוב המשחק ניסינו לתקוף, עשינו הרבה דברים יפים במשחק הזה ואנחנו יוצאים עם טעם חמוץ-מתוק, ממשיכים הלאה. אנחנו מנסים להתרכז במשחק שלנו ולנצח בכל משחק, וכך עשינו גם היום. אנחנו שמים עלינו לחץ. אני גאה מאוד במה שהשחקנים עשו היום. צריך לתקן קצת, אבל בסך הכול בסדר גמור ואני מרוצה מאוד מהשחקנים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך