הפועל אשדוד בגמר גביע המדינה בכדוריד

היסטוריה. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, אלופת המדינה, עלתה לראשונה בתולדותיה לגמר גביע המדינה בכדוריד לאחר שגברה 20:25 על עירוני רחובות. ב-17.3 תחכה לאשדוד מכבי ראשל"צ.
משחק אחד מהגביע.

תרשמו לעצמכם. ב-17.3 גמר גביע המדינה בכדוריד. תרשמו כי הפועל אשדוד אלופת המדינה בכדוריד, תהיה שם לראשונה בתולדותיה, לאחר שגברה על עירוני רחובות בחצי הגמר 20:25. מי יודע אולי כשם שבעונה שעברה היא הביאה אליפות ראשונה אי פעם, היא גם תביא גביע מדינה היסטורי. בגמר תחכה לה מכבי ראשל"צ.

זה לא היה קל. רחובות הייתה טובה יותר במחצית הראשונה וגם ירדה ביתרון של 3 שערים 11:13. אבל אשדוד כמו  אלופה, בעיקר עם ניבו לוי, ידעה לחזור במחצית השנייה, להשוות ואפילו לברוח לרחובות בחלק האחרון של המשחק. ניבו לוי הצטיין עם 9 שערים, וגם טומיסלב סטויקוביץ' עזר להוביל מהפך מול היריבה.

ניבו לוי, משחק ענק. צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

אשדוד חזרה כאמור בתחילת המחצית השנייה בזכות התעוררות של גאבור לנגהאנס, שלא כבש אף לא שער אחד במחצית הראשונה. שני שערים רצופים של הגרמני עזרו לאשדוד להשוות, ובהמשך הפצצה של ניבו לוי הפכה את התוצאה ל-16:17, ושחר הבר הזעיק פסק זמן. לנגהאנס ולוי לא עצרו כאן, והגדילו את הפער ל-17:20. החבורה של הבר ניסתה כמה שיותר להישאר בחיים, כאשר נדב כהן הצעיר שמר עליה עם עוד שני שערים מהפינה. אולם, ניבו לוי המשיך בשלו ועזר להגדיל ליתרון 20:24 כשנותרו 4 דקות לסיום. בשורה התחתונה תרשמו לעצתמכם את ה-17.3

כבשו לאשדוד: ניבו לוי 9, גאבור לנגהאנס 6, שי הרשקוביץ 4, טל הרשקוביץ ויובל כץ 2 כ"א, זארקו פאיוביץ' ואסף בן גוזי 1 כ"א. טומיסלב סטויקוביץ' הצטיין עם 16 עצירות מ-34 זריקות (47%)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך