שווה אבל לא נקודה. אשדוד לא נפלה ממכבי חיפה אבל ירדה מנוצחת 2:1

מ.ס אשדוד עוד חלמה אולי להגיע לפלייאוף העליון. היא לא נפלה ממכבי חיפה במשחק במשחק בשבת, אבל ירדה מנוצחת 1:2. מכבי חיפה תישאר צמודה למכבי ת"א, אשדוד תשחק בפלייאוף התחתון.
יחזקאל חוגג בדרך מיוחדת את השיוויון שלו. אלאבי מתרשם (צילום: טל אקוקה)

כל אחד והמטרות שלו. מכבי חיפה הגיע לאיצטדיון הי"א כשהיא רוצה לנצח את אשדוד בכדי להצמד למכבי ת"א ולהישאר עם חלום האליפות. מ.ס אשדוד רצתה לנצח את חיפה בכדי אולי עוד לחלום על פלייאוף עליון, ככה ברגע האחרון, ואם לא אז לצבור עוד נקודות לקראת הפלייאוף התחתון. רק מטרה אחת התגשמה, זו של חיפה שניצחה 1:2. היא תצמד לתל-אביב, אשדוד שהייתה שווה לפחות נקודה, בחליקם מהמשחק אפילו יותר, תאלץ לשחק בפלייאוף התחתון.

כבר בדקה ה-2 שלומי אזולאי אילץ, בהתקפת מעבר מצויינת, את ג'וש כהן שוער מכבי חיפה לזנק לכדור שעשה את דרכו לרשת העליונה. מכבי חיפה מצידה הגיבה (5) בכדור חופשי מ-16 מטרים של שרי, שאילצה הפעם את רועי משפתי מהצד השני לזנק לא פחות יפה, ולמנוע שער לחיפה. רוקביצה לאחר דקה קיבל כדור רוחב והחמיץ מקרוב מול משפתי. קיבלנו קצב מהיר מאוד לפתיחה.

הקהל של אשדוד. (צילום: טל אקוקה)

בדקה ה-23 חיפה הפכה את המצבים המסוכנים גם לשער יתרון. שרי מסר כדור עומק מצוין לרוקביצה והאחרון מול רועי משפתי מאשדוד, המשיך תוך כדי תנועה פנימה 0:1. חיפה המשיכה ללחוץ, אבל אשדוד במתפרצת הבהירה שהיא לא מוותרת על המשחק. 5 דקות אחרי השער של חיפה. סמואל אלאבי מצא את דין דוד בין 2 מגינים. דוד בסיבוב ניער מעליו את השניים שלח לשגיב יחזקאל שהגיע מול כהן שוער חיפה ומשם קשה היה להחמיץ 1:1. 30 דקות של כדורגל מצויין עם שני שערים, אחד לכל צד. אחרי 45 דקות ומחצית שהתאזנה בסופו של דבר, זו גם הייתה תוצאת המחצית.

אזולאי כמעט כובש בפתיחה (צילום: טוטו פוטו)

וילדסחוט, סחט ממשפתי (49) הצלה מדהימה לכדור מאוד קשה, עם פתיחת המחצית השנייה. חיפה רצתה שער. ידעה שמהמשחק הזה היא צריכה לחזור עם נקודות בכדי להצמד למכבי ת"א. 4 דקות אח"כ היא גם כבשה. שרי בכדור חכם ניצל טעות בהגנת אשדוד שהשאירה את וילדסחוט מול משפתי. הפעם גם משפתי לא עזר 1:2. לחיפה.

מ.ס אשדוד התחילה ללחוץ על שער מכבי חיפה בניסיון להשוות. שלומי אזולאי הפעיל את דוד ויחזקאל ליד שער חיפה. אשדוד בדקות שלאחר השער הייתה עדיפה על חיפה. היוצרות התהפכו. אשדוד שלחה שחקנים רבים להתקפה וחיפה יצאה למתפרצות, לנסות לכבוש עוד שער. דוד קיבל כדור מאזולאי החזיר לו (71) ואזולאי התבלבל עם הכדור והחמיץ הזדמנות מצויינת להשוות. חיפה התגוננה לשמור על התוצאה. 3 דקות לסיום כדור של אלאבי מ-20 מטרים הוציא מג'וש כהן זינור והצלה של שער שיוויון.

אלאבי. משחק טוב לקשר הצעיר. (צילום: טל אקוקה)

רן בן שמעון הימר על הכל, הוציא את הבלם דודי תירם כרבע שעה לסיום והכניס את שובל גוזלן החלוץ. הוא רצה שער, הלך על כל הקופה, אבל זה היה רק ליד. 3 דקות לסיום כדור של אלאבי מ-20 מטרים הוציא מג'וש כהן זינוק והצלה של שער שיוויון. בתוספת הזמן גוזלן בנגיחה עם כדור בדרך לרשת, ושוב כהן מנע שיוויון. חיפה שמרה על התוצאה החשובה לה כל כך. אשדוד ירדה מנוצחת, למרות שהייתה שווה נקודה, וכמעט השיגה אותה. אבל על כמעט לא מקבלים נקודות. מי כמותה יודעת זו.

מ.ס אשדוד: משפתי, מושל, אוואני, תירם (גוזלן, 78), גיל כהן, אבו עקל (אריאס, 83), גורדנה, אזולאי, אלאבי, יחזקאל (כנעאן, 62), דוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך