חשיפה: בבר אלפסי עודכן בזמן אמת שבנו מעורב ברצח נדב בוחניק ז"ל,למרות שהוא טוען שלא ידע

אשדוד אונליין חושף מסרונים אותם שלחה לילאן בוחניק אמו של נדב ז"ל, לאביו של החשוד המרכזי ברצח בנה בו היא מודיעה לו על מעורבות בנו ברצח.היום שוחרר בבר אלפסי לאחר שטען כי לא ידע כל מעורבות בנו

בבר אלפסי אביו של החשוד המרכזי ברצח נדב בוחניק ז"ל, שנעצר בחשד כי סייע לבנו להעלם לאחר הרצח והסיע אותו לדירת המסתור בשדרות, שוחרר היום ממעצר לאחר שטען כי "לא ידע שבנו מעורב או מואשם ברצח ואם היה יודע היה לוקח אותו ישירות לתחנת המשטרה".

לידי אשדוד אונליין הגיעו הודעות ווטאספ ששלחה אמו של נדב ז"ל שעות לאחר הרצח לבבר אלפסי בו האשימה את בנו ברצח. על פי סימני ה V הכחולים מוכח כי בבר קרא את ההודעה וכן ידע שבנו מעורב ברצח ובכל זאת לא הודיע למשטרה ושוחרר היום בתנאים מגבילים.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "זה שהוא שוחרר זה לא אומר שהופסקה החקירה נגדו החקירה נמשכת.לא חייבים בשביל זה להחזיק אדם מאחרי סורג ובריח"

אמו של נדב ז"ל, לילאן הגיבה אף היא לאשדוד אונליין על תגובת המשטרה: " זו פשוט בושה, שישחררו גם את תומר למעצר בית ושינהל את התיק מבחוץ,בושה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך