יד וחצי מהיסטוריה!

במוצ"ש (20.30, גן נחום), תנסה אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד, לעשות עוד צעד לכיוון ההיסטוריה, עלייה לגמר גביע המדינה. לפני כן היא תצטרך לעבור את עירוני רחובות.
משחק אחד מהגביע.

אלופת המדינה, הפועל sp אשדוד מגיעה לרגעי ההכרעה של העונה והתואר הראשון על המדף הוא גביע המדינה. זה לא סתם תואר, זה תואר שעדיין לא נמצא בארון הגביעים של המועדון ועליו מכוונים הכי חזק שאפשר. אשדוד תשחק בחצי הגמר במוצ"ש (22.30, גן נחום) מול רחובות ותנסה לראשונה בתולותדיה לעלות לגמר גביע המדינה. זאת אחרי עונה היסטורית בשנה שעברה עם תואר אליפות ראשון שאף אחד לא חלם עליו, וכמו שאומרים עם האוכל בא התיאבון והתיאבון גדל מאוד אצל הקבוצה הדרומית.

כיום אשדוד היא אחת מהקבוצות החזקות והמאיימות בליגה וגם השנה מכוונים לכל התארים. הסיבה העיקרית היא הרצון להוכיח, להוכיח שהתואר בעונה שעברה לא היה מקרי , שזה היה תואר שמסמל מועדון מפואר, שכבר 50 שנה , יום יום מגדל ספורטאים צעירים, עם מעטפת חינוכית וספורטיבית שקשה לא להתמוגג ממנה. מועדונים רבים משקיעים כסף רב ברכש יקר ומפוצץ שואלי בטווח הקצר יכול להביא תואר פעם בדור, אך מועדון שמשקיע בגידול שחקנים צעירים, מחלקות נוער וילדים שמחזיקים כדור כבר מכיתה א, זו תשתית אדירה לטווח הארוך וכיום האדומים מאשדוד קוצרים את הפירות ולא סתם נמצאים בצמרת הכדוריד הישראלי!

ההכנות לחצי הגמר מבחינת המועדון הן הכנות לגמר לכל דבר, למשחק הכי חשוב העונה שיכול להביא את הקבוצה לגמר ואולי לתואר נוסף והיסטורי למועדון.
הפצועים הרבים של הקבוצה מחלימים אט אט וסיכוי גדול שנראה חלק מהם עולים על המגרש כי הרצון שלהם גדול מאוד לתרום את חלקם באירוע המשמעותי הזה למועדון.

ניתן לרכוש כרטיסים במשרד המועדון אצל חגי ליברמן -050-3332890.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך