אם חד הורית החולה בסרטן ו-3 ילדיה הקטינים נותרו חסרי כל ועלולים בנוסף להיזרק לרחוב

האם עוברת טיפולים ואין ידה משגת לקנות אוכל. בנוסף היא הגיעה למצב של עיקולים ועלולה למצוא עצמה ברחוב. תושבים טובים עזרו לה, אבל היא צריכה עזרה גם לאוכל, גם להסרת העיקול וגם לשיפוץ ביתה, לשיפור תנאי החיים שלה ושל ילדיה הקטינים.
המקרר בבית.

מקרה קשה מאוד באשדוד. אם חד הורית שגרה עם 3 ילדיה הקטינים, עלולה להיזרק לרחוב. המדובר באם חולת סרטן שעוברת טיפולים ואין לה כסף אפילו לקנות אוכל, שלא לדבר על תשלומים שונים. לכן היא מעוקלת וכמו שזה נראה היא בדרך להישאר ללא קורת גג, עם ילדיה. גם התנאים בהם היא חיה הם קשים והבית חייב שיפוץ מיידי, לאפשר תנאי חיים נורמאליים.

אחת הנשים מאשדוד שפועלות למען המשפחה כתבה פסוט בפייסבוק: "חברים יקרים אני נמצאת כאן באשדוד אצל האמא שחולה במחלה הגעתי וכאילו משמיים שלחו אותי לפה. על הדלת היה צו עיקול לפני פריצה תוך 48 שעות האמא והילדים יוצאו מהבית לאן ?? ה' יודע. בבקשה אני בוכה פה המצב פה רע אני מתחחנת אליכם כבר לפני תקופה ביקשתי עזרה ושיפוץ. הצלחנו להשיג חומרים אבל אין מי שיעבוד. בבקשה תעזרו לי. תראו את המצב כאן. יש כאן אמא חולה אחרי טיפולים קשיים אין לה אף אחד, רק אנחנו וה'. האמא חולה במחלה הארורה ו-3 ילדים קטנים שצריכים עזרה ומתחחננים לחיים שלהם בבקשה לפני שהרווחה יקחו לה את הילדים בואו נעשה משהו טוב לעולם הזה. בבקשה תעזרו לי לעזור להם הבית צריך שיפוץ דחוף איך אפשר לחיות ככה?".

למעוניינים לעזור:

Yasmin Markitan Amar‎‏

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך