ניר ברדע בספק למשחק מול מכבי חיפה

בלמה של אשדוד שנעדר עקב פציעה מול רעננה, עלול להעדר גם מול מכבי חיפה בשבת (17.30, איצטדיון הי"א). דודי תירם אמור להחליפו. גם יעקב בריהון עדיין לא כשיר.
ייעדר? ברדע

במועדון ספורט אשדוד מתכוננים למשחק מול מכבי חיפה (במוצ"ש, 17.30, איצטדיון הי"א). בקבוצה רוצים להוסיף ניצחון שני ברציפות, לראשונה העונה, למרות שמדובר ביריבה קשה.

מי שעלול להיעדר שבת שנייה בצריפות הוא הבלם ניר ברדע, שלא שיחק מול הפועל רעננה בגלל פציעה ועדיין לא כשיר. כמו שזה נראה מי שיחליפו בשבת הוא הבלם דודי תירם, שלא פתח מול רעננה אבל שותף במחצית השנייה. בנוסף ייעדר גם יעקב בריהון שסובל מקרע קטן ברצועה הצידית, וגם השבוע הוא לא יישחק.

שחקן בקבוצה אמר כי מבחינת אשדוד יש רצון גדול מאוד לנצח את המשחק הזה ולהשאיר אולי עדיין פתח לפלייאוף העליון, ואם לא, לפחות לצבור עוד 3 נקודות אם ייצטרכו לשחק בפלייאוף התחתון, ולהגיע לשם שהקבוצה הבטיחה עוד עונה בליגת העל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך