ניצחון שני ברציפות לקבוצת הגברים של מכבי AOV אשדוד

הניצחון על הפועל עירוני קרית אתא העלה את אשדוד למקום השביעי שמונע מפגש מאיים בפליאוף מול מטה אשר/עכו החזקה שלא הפסידה מתחילת העונה. זה לא מונע מראשי הקבוצה באשדוד לפנטז על סנסציה מולם במשחק הקרוב במוצ"ש. "זו תהיה סנסציית העשור" אמר מאמן הקבוצה.
במוצ"ש תגיע עכו. קבוצת מכבי AOV אשדוד

שני הניצחונות האחרונים של מכבי AOV אשדוד בכדורעף, על מ.ס עיילבון והפועל עירוני קרית אתא, העלו אותה בדירוג הכללי למקום השביעי, מה שמבטיח כמעט באופן סופי שהקבוצה האשדודית לא תפגוש את הפועל מטה אשר/עכו החזקה בפליאוף.

במוצ"ש הקרוב (22.2 בשעה 19:00) תגיע הקבוצה מהצפון למשחק במחזור ה-18 ובאשדוד מפנטזים על סנסציה מול קבוצה שלא הפסידה העונה. "אם ננצח זו בהחלט תהיה סנסציית העשור", אמר מאמן הקבוצה אלכס בובריק והוסיף "אני קורא לקהל להגיע לעודד ולתמוך בקבוצה".

על המשחק מול קרית-אתא הוסיף בובריק: "זה היה משחק הרואי שלנו בחוץ. ידענו לחזור מפיגור מערכה ולקחת את כל הנקודות עם שלוש מערכות מצוינות. ליאור לוק עם עוד משחק מצויין ודוריאן פויינץ הפולני עם המשחק הכי טוב שלו מאז שהגיע ושון שניהל את המשחק בצורה נפלאה. אני גאה בבחורים שידעו לעשות את העבודה".

פוינץ סיים עם 12 נקודות לצד 18 נקודות של אנדרי קובילנקו ו-28 נקודות של הקפטן ליאור לוק שממשיך לשמור על קצב גבוה אחרי 35 נקודות במשחק הקודם.  "היה לנו חשוב מאוד לנצח את המשחק הזה" אמר לוק, והוסיף: "ידענו שזה משחק העונה שלנו. בזכות המשחק הזה נמנענו ממפגש ברבע גמר הפלייאוף עם הפועל מטה אשר ונכנסנו ישירות לבית גביע המדינה ללא משחק מוקדמות. אני גאה בחברים שלי לקבוצה שנתנו את הנשמה ואת הלב, במיוחד שון קסל שפשוט נתן משחק ענק. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה להמשך העונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך