בחמישי תחפש מכבי בן בנות אשדוד ניצחון שני

משחקי המחזור ה-2 בבית העליון בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יערכו מחר, חמישי, (שעה ראשית 19:00). מכבי בן בנות אשדוד תתארח אצל רמה"ש ותנסה לרשום ניצחון שני ברציפות בפלייאוף.
קריסטל ברדפורד. (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל).

לאחר שניצחה במשחק הראשון בבית העליון בליגת העל בכדורסל נשים, תרצה מכב בן בנות אשדוד להשיג ניצחון נוסף בחמישי (19.00), מול רמה"ש בחוץ. אשדוד יודעת שאם היא רוצה להחזיר את האליפות, היא חייבת לסייפ עם כמה שיותר ניצחונות בפלייאוף העליון.

רמת השרון עם שני הפסדים רצופים (מול רמלה ואשדוד) ועם ג'ורדן הופר בכושר מצוין מקווה לשנות כיוון במפגש מול הקבוצה של המאמן גלעד כץ. הופר, השיגה במשחקה האחרון שורה סטטיסטית נהדרת של 9 מ-13 ל-3 נקודות, 9 ריבאונדים ובסה"כ 28 נקודות, אך כדי לגבור על החבורה של צ'לסי ברדפורד, היא זקוקה להרבה יותר משהד עבוד, קאדיג'ה קייב, מרים חנון, דומיניק ווילסון, שרה האטיס ויעל אהרונוב. נציין כי שני המפגשים הקודמים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות לאשדוד (85:93 ו-66:82) ומעניין כיצד יסתיים המפגש הנוכחי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך