בעקבות ביטול מכרז 'מחיר למשתכן' באשדוד ראש העיר פנה בדחיפות לראש הממשלה

הודעת רשות מקרקעי ישראל על ביטול מכרז 'מחיר למשתכן' באשדוד, גרמה לראש העיר להפעיל לחץ על ראש הממשלה ושר האוצר בכדי שמנכ"ל רמ"י יחזור בו ויאפשר לזוגות צעירים לזכות בדירה בעיר
היסטוריה: נחתם הסכם הגג - נתניהו: "תרכשו פה דירה"
הסכם הגג. החתימה הרשמית.

ד״ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד בפניה דחופה לרה״מ ולשר האוצר וביקש "כמי שחתומים אישית על הסכם הגג, וכמי שנושא פתרון הדיור לזוגות הצעירים ולמשפרי הדיור עומד בראש מעיינכם, כמו גם בראש מעייני, אבקש את התערבותכם האישית והדחופה מול מנכ"ל רמ"י מר עדיאל שומרון לביטול החלטתו החד צדדית והפוגענית כלפי העיר אשדוד ותושביה, ולהורות על חזרה מיידית מביטול המכרז".
 
‏‏‏בהמשך פירט ראש העיר "ההסכם הגג שנחתם בין עיריית אשדוד ובין משרד הבינוי והשיכון, משרד האוצר ורמ"י ביום 13/08/2017, הביא בשורה וציפייה לתושבי אשדוד והסביבה החפצים בדיור בהישג יד לזוגות צעירים ולמשפרי דיור. במסגרת ההסכם מתוכננות הקמת שכונות מגורים חדשות בהן יוקמו כ – 30 אלף יחידות דיור חדשות".

2. הסכם זה יוביל את העיר אשדוד לעידַן חדש בתולדותיה. היא זוכה במענה הולם לצרכי הדיור לזוגות צעירים, בשיקום ושדרוג הרובעים הוותיקים, ובתנופת פיתוח כוללת לעיר. ביחד, עם בית החולים, הנמל החדש, פרויקט התחבורה הציבורית, הקמפוס האקדמי, פארק הייטק, קריית הספורט, וטיילת החוף והמלונאות, אשדוד תהפוך תוך עשור למטרופולין כלכלי-חברתי-תרבותי מוביל במדינת ישראל.
 
3. לצערי מאז חתימת ההסכם מתגלים קשיים רבים באופן מימושו . עתירות משפטיות ועיכובים מול הוועדות השונות. למרות זאת, כל  העוסקים במלאכה ואנוכי, עושים כל שניתן על מנת לקדם את התוכניות ואת מימוש ההסכם באופן המיטבי והמהיר.
 
4. למרבה הצער, אתמול, באופן חד צדדי, ללא כל תאום מוקדם וללא כל סיבה נראית לעין, הוחלט על ידי רמ"י לבטל את פרסום מכרז מתחם ויצמן הכולל 786 יחידות דיור.
 
5. אנו רואים בחומרה רבה  החלטה חד – צדדית זו הגורמת לנזק ציבורי  כלפי התושבים באשדוד הממתינים בכליון עניים לקידומו של המיזם הראשון בתכנית, ומהווה פגיעה ביחסי האמון והעבודה בין רמ"י ועיריית אשדוד.
 
6. יתרה מכך, מבירור מול משרד הבינוי והשיכון עולה שביטול זה נעשה אף ללא תאום עימם.
 
7. כמי שחתומים אישית על הסכם הגג, וכמי שנושא פתרון הדיור לזוגות הצעירים ולמשפרי הדיור עומד בראש מעיינכם, כמו גם בראש מעייני הח"מ, אבקש את התערבותכם האישית והדחופה מול מנכ"ל רמ"י מר עדיאל שומרון לביטול החלטתו החד צדדית והפוגענית כלפי העיר אשדוד ותושביה, ולהורות על חזרה מיידית מביטול המכרז.
 
 
                                                                                                       

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך