מינוי חדש בחברת בזק אונליין: עינת וינוגרד מונתה לסמנכ"לית הכספים והלוגיסטיקה של בזק אונליין

בזק אונליין, מקבוצת בזק, המובילה את שוק המוקדים הטלפוניים בישראל, הודיעה לאחרונה על מינויה של עינת וינוגרד לתפקיד סמנכ"לית הכספים של החברה
יח"צ

בין האתגרים עמם תתמודד וינוגרד (44) השגת יעדי החברה לשנת 2020 תוך הכנסת רעיונות חדשניים לייעול תהליכים במחלקות הכספים והלוגיסטיקה והתאמתם לעידן הטכנולוגי המתקדם.

בתפקידה האחרון כיהנה בניהול כספים וחשבות בקבוצת אורד הציבורית. במסגרת תפקידה ניהלה את מחלקות הכספים של הקבוצה בארץ ובחו"ל והיתה אחראית על הדוחות הכספיים המאוחדים של הקבוצה. וינוגרד הגיעה לקבוצת אורד ממשרד רו"ח סומך חייקין בהם כיהנה מספר שנים כמנהלת תיקים במחלקת הביקורת.

"אני נרגשת להצטרף לחברה שהיא חוד החנית בתחומה ומעסיקה למעלה מ- 2,000 עובדים ביותר מ 20 מוקדים טלפוניים בפריסה ארצית. אני שמחה על גודל האחריות והאתגר, וביחד עם צוות ההנהלה נמשיך להוביל את החברה לשגשוג ולצמיחה", אומרת וינגורד.

מאבי אטיאס, מנכ"ל בזק אונליין נמסר "הניסיון המקצועי שמביאה עמה וינוגרד טומן בחובו ערכים של מצוינות ומקצועיות חסרת פשרות התואמים את ערכי בזק אונליין כמובילה את שוק המוקדים הטלפוניים בישראל".


אודות בזק אונליין
בזק אונליין, מקבוצת בזק, מתמחה בהקמה, ניהול ותפעול של מוקדים טלפוניים מורכבים בתחומי השירות, מכירה, גבייה, תמיכה טכנית, סקרים ועוד. החברה מנהלת עשרות מוקדים טלפוניים, בפריסה ארצית, בעולמות תוכן שונים, ובהם: בריאות, פיננסיים, ממשל, שירותים ציבוריים ותשתיות, ביטוח ועוד, ומספקת שירותים לגופים הגדולים במשק.

החברה נוסדה בשנת 2000 ומנוהלת ע"י אבי אטיאס, מנכ"ל החברה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך