בהלת הקורונה: שוטרים יצטיידו במסכות לצורך פעולות אכיפה

הנחיה חדשה במשטרה, שוטרים יתמגנו במסכות, כחלק מהמוכנות לביצוע אכיפה, במידה והמחלה תתפשט במדינת ישראל
מונעים סכנות: המשטרה עצרה באשדוד שבחי"ם תושבי יאטה

בעקבות הפצת השמועה על הצטידות השוטרים במסכות, הבהירו במשטרה כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות בדבר היערכות מדינת ישראל להתמודדות עם גילוי נגיף הקורונה, משטרת ישראל נערכת אף היא למצב עתידי של גילוי הנגיף בישראל וקיומן של דרישות לסיוע באכיפה משוטרי משטרת ישראל.

במסגרת היערכות המשטרה למצב שבו תידרש בעתיד לסיוע באכיפה למשרד הבריאות עפ״י צו או לגורמי הרפואה בעת הצורך, הוחלט כי בימים הקרובים יחולקו לשוטרי הסיור בשטח ציוד מיגון ייעודי (מסכות ונשמיות) שיימצאו בניידות המשטרה במוכנות לשימוש מיידי בעת הצורך.

במשטרה מדגישים כי מדובר במהלך שנועד להגביר את המוכנות המבצעית של הכוחות לתרחיש עתידי שטרם התממש באזורנו, ע״מ לספק לשוטרים את כל האמצעים לבצע את תפקידם בשגרה ובחירום. משטרת ישראל פועלת בתיאום הדוק ותפעל לסיוע לפניות ובקשות של משרד הבריאות ככל שידרש.

במשטרה מברשים מהציבור להימנע מזריעת בהלה בקרב הציבור או הפצת דיסאינפורמציה ולהישמע אך ורק לגורמים המוסמכים לכך. המשך הנחיות ועדכונים לציבור בנושא נגיף הקורונה – ינתנו באמצעות משרד הבריאות ויש להישמע אליהם במטרה להבטיח את שלום הציבור ובריאותו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך